• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mikä pyörä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuomo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tuomo

New member
Olis taas keväällä pyörän hankinta edessä mut ei ossaa vaihteeks päättää edes tyyliä...mielessä pyörii tällä hetkellä nevada,vfr,tenere,990 adventure,lt/rt bemut,bandiitti,gsxf....eli vähä on kaukana toisistaan, onko ainoo vaihtoeho ostaa yks jokaista...

Olis taas keväällä pyörän hankinta edessä mut ei ossaa vaihteeks päättää edes tyyliä...mielessä pyörii tällä hetkellä nevada,vfr,tenere,990 adventure,lt/rt bemut,bandiitti,gsxf....eli vähä on kaukana toisistaan, onko ainoo vaihtoeho ostaa yks jokaista...
Reilusti koeajolle ja myyjien pakeille.

Ei täällä ole ketään joka voi sinua mieltymyksissä ohjata muuta kun metsään...

Tämmöstä tää on, mulle kelpais vaikkapa seuraava setti: gsx-r 600, Buell XB12scg ja Bemarilta F 650 GS. Onneks tässä on pari vuotta aikaa koeajella, ennenkuin uuden osto tulee ajankohtaiseksi.

Tämmöstä tää on, mulle kelpais vaikkapa seuraava setti: gsx-r 600, Buell XB12scg ja Bemarilta F 650 GS. Onneks tässä on pari vuotta aikaa koeajella, ennenkuin uuden osto tulee ajankohtaiseksi.
Eikös uuden osto ole silloin ajankohtaista, kun tuntuu siltä että pitää vaihtaa
tounge.gif

Heti vaan kilonen kyykky alle, niin ei tartte olla syksyllä isompaan päivittämässä!
biggrin.gif
Tai sitten se eräs kolmipyttyinen...
idea3.gif

Heti vaan kilonen kyykky alle, niin ei tartte olla syksyllä isompaan päivittämässä!  
biggrin.gif
Tai sitten se eräs kolmipyttyinen...  
idea3.gif
Nooh...noi persepystyssä ajettavat kyl saa jäädä muitten murheiks, mä semmosta rauhallista ajeluu vaan harrastan, matkaa ja maaseutupöristelyä ilma kiirettä, soratietki kinnostaa
062802moto_prv.gif

Minulla on sama kysymys esillä
smile_org.gif

myin bleidini pois ja nyt pitäs uutta katsella:)
Busa on aika hyvissä osakkeissa ensi kesän pyöräksi
smile_org.gif

Mutta saa nähä
smile_org.gif

Kamala kuume alkaa tulla päälle:)

ehdottomasti F6C
bowdown.gif

hyvä mopo cruisailuun ja matkan tekoon
siinä on vain yksi huono ominaisuus...
ei enää ole parempaa mihin vaihtais...
baaa.gif

Nooh...noi persepystyssä ajettavat kyl saa jäädä muitten murheiks, mä semmosta rauhallista ajeluu vaan harrastan, matkaa ja maaseutupöristelyä ilma kiirettä, soratietki kinnostaa  
062802moto_prv.gif
Sittenhän sen pitää olla joku matkaenska. Mukavinta ajoa on just sellainen, että päästelee menemään jotakin mukavaa mutkatietä ja poikkeaa hetken mielijohteesta jollekin pikkuiselle soratielle, joka johtaa toiselle soratielle jne. kunnes sitten ihmettelee, että missähän pirussa mä oikein olen. Joka kerta kuitenkin koti on löytynyt
biggrin.gif

Back