Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Reilusti koeajolle ja myyjien pakeille.Olis taas keväällä pyörän hankinta edessä mut ei ossaa vaihteeks päättää edes tyyliä...mielessä pyörii tällä hetkellä nevada,vfr,tenere,990 adventure,lt/rt bemut,bandiitti,gsxf....eli vähä on kaukana toisistaan, onko ainoo vaihtoeho ostaa yks jokaista...
Eikös uuden osto ole silloin ajankohtaista, kun tuntuu siltä että pitää vaihtaaTämmöstä tää on, mulle kelpais vaikkapa seuraava setti: gsx-r 600, Buell XB12scg ja Bemarilta F 650 GS. Onneks tässä on pari vuotta aikaa koeajella, ennenkuin uuden osto tulee ajankohtaiseksi.
Heti vaan kilonen kyykky alle, niin ei tartte olla syksyllä isompaan päivittämässä!Olis taas keväällä pyörän hankinta edessä mut ei ossaa vaihteeks päättää edes tyyliä...mielessä pyörii tällä hetkellä nevada,vfr,tenere,990 adventure,lt/rt bemut,bandiitti,gsxf....eli vähä on kaukana toisistaan, onko ainoo vaihtoeho ostaa yks jokaista...
Nooh...noi persepystyssä ajettavat kyl saa jäädä muitten murheiks, mä semmosta rauhallista ajeluu vaan harrastan, matkaa ja maaseutupöristelyä ilma kiirettä, soratietki kinnostaaHeti vaan kilonen kyykky alle, niin ei tartte olla syksyllä isompaan päivittämässä!Olis taas keväällä pyörän hankinta edessä mut ei ossaa vaihteeks päättää edes tyyliä...mielessä pyörii tällä hetkellä nevada,vfr,tenere,990 adventure,lt/rt bemut,bandiitti,gsxf....eli vähä on kaukana toisistaan, onko ainoo vaihtoeho ostaa yks jokaista...Tai sitten se eräs kolmipyttyinen...![]()
![]()
No ei huono vaihtoehto toi transukaan olis....Transalp taikka sitten Hyosung.
Sittenhän sen pitää olla joku matkaenska. Mukavinta ajoa on just sellainen, että päästelee menemään jotakin mukavaa mutkatietä ja poikkeaa hetken mielijohteesta jollekin pikkuiselle soratielle, joka johtaa toiselle soratielle jne. kunnes sitten ihmettelee, että missähän pirussa mä oikein olen. Joka kerta kuitenkin koti on löytynytNooh...noi persepystyssä ajettavat kyl saa jäädä muitten murheiks, mä semmosta rauhallista ajeluu vaan harrastan, matkaa ja maaseutupöristelyä ilma kiirettä, soratietki kinnostaa![]()