• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mikä se sitten olisi jos ei Triumph?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja trophy1200
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

trophy1200

New member
Otsikossa on tietenkin hypoteettinen kysymys
smile_org.gif

Allekirjoittaneelle se jokin muu olisi myös Europyörä ja todennäköisesti Moto-Guzzi, Ducati tai Aprilia. Aprilian Futura näytti tosi mukavalta livenä. Nam!

Ensi vuonna tulee uusi Sprint ST; uusittu kate/etuvalot ja pakoputki penkin alta jne...

Itse harkitsisin myös Bemaria
wink.gif

Moto Guzzi Breva ois kähee, mut patalaiska
crazy.gif

Apriliaa en uskaltais ostaa, mulla oli -77 Fiat 127 ja päätin ettei enää koskaan italialaista
cool.gif

Ducatti, Aprilia tai joku muu Euro.
Mutta EI VARMASTI Japsi!  
crazy.gif

Ovathan ne varmasti hyviä ja laadukkaita mutta niin kovin sieluttomia. Eikä myöskään Bemari (kivempi Espoo mopo).  
wink.gif

Sorry.

Meikäläinen on jo bemarikiintiönsä lusinut (4 kesää R1100R:llä).
Ainakaan toi bokseriversio ei ollut mun juttu. Tätä ei ehkä pitäisi sanoa, mutta Bemarin laatu ei ihan täysin vakuuttanut.
Mitään isoa vikaa ei ollut, mutta ruiskutussysteemi oli aivan jumalattoman tarkka säädöistään.

Aprilia tai Ducati....jos nyt jostain käsittämättömästä syystä Trumppaan kyllästyisi
wink.gif

Buell, Suzuki, Honda, Kawa, Yammu, KTM, Ducati... ihan mikä vaan mikä tuntuu hyvältä. Merkki ei ole oleellista. Enää. Joitakin merkkejä kohtaan on silti tiettyjä ennakkoluuloja, ja tässä vuosien varrella jotkin ovat kyllä vahvistuneet.

Luultavasti Husqvarnan tai KTM:n joku supermoto. Harmi ettei Triumph valmista supermotoja, koska jokin pääni sisällä sanoo että tarvitsen sellaisen ensi kesäksi eikä kahtaa pyörää ole varaa pitää. Yritän hiljentää tuon äänen talven aikana runsailla alkoholi-annoksilla ja Miami Vicen katselulla.
nixweiss.gif

Jos ei trumppa, niin sitten viritetty sähkökäyttöinen rullatuoli
tounge.gif

Todellisuudessa ajaisin mielellään melkein millä pyörällä tahansa, paitsi 250-kuutioisella kustomilla..

Uusi RS ehdottomasti. Jos nyt ensin Trumppa sellaisen älyäisi tehdä. Mutta jos sitä ei ole tulossa niin ehkä tyydyn nykyiseen mopooni seuraavat vuodet.
062802moto_prv.gif

tuo 1200 bemari on kyllä upee
inlove.gif
... sen kun näin niin muuttu käsitys bemareista täysin! tai sanotaanko mielikuva, isäukolla on 1150rt bemari ja se on mielestäni aika möhlee mutta onhan se matkavekotin... mutta tuo uus, ai että! bemarin tekniikka, voi olla aika huippupeli ajaa...

Talvella voin kyllä ajaa ihan minkä merkkisellä ja maalaisella pyörällä tahansa, mutta kesällä kelpaa vain Triumph.
smile_org.gif

Ainakin minun kokemusteni mukaan Triumphit ovat äärettömän hankalia ajaa talvisella tiellä
cool.gif

Talvella kelpaa jopa jaappanin "sonta", mutta jos pitäisi kesäksi merkkiä vaihtaa, niin vain kaksi vaihtoehtoa: Bemu taikka kuningaspääjumalamopo HurliDurli
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Back