• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mikä slipari?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JeTi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JeTi

New member
Kertokaahan viisaammat, jotta jos ton ruosteisen vakio pönttörän tilalle haluais toisen, niin mikä kannattasi laittaa? Pyörähän on kawasaki ER-5 '98

Ite kun koitin kooklesta kattoa ni en tullu hullua viisaammaks.
nixweiss.gif

niin juu, ja kun pyörä maksaa ~2000e niin turha ehdottaa mitään 1500e hiilikuituhyperputkea, vaan joku oikeasti ihan järkevä vaihtoehto olis haussa.
tounge.gif

Tai sitten haet motonetistä suoran mökäpöntön @ 150€. eiköhän senkin sopimaan saa. Kyseenlaista tosiaan mielekkyydestä laittaa kyseiseen laitteesen mitään, mutta jos äänten perässä niin eiköhän mikä tahansa härveli kelpaa mikä on toteutettu periaatteella "suora perforoitu rosteriputki villat ympärillä" toimi
smile_org.gif

Minä vaihdoin puhtaasti ulkonäkösyistä (ruostunut orkkispönttö) Takkonin pikku-susnaan ja kyllähän ne äänetkin parani... Ei tarvinut niin paljon askarrella kuin jollain Simons-pöntöllä.

Minä vaihdoin puhtaasti ulkonäkösyistä (ruostunut orkkispönttö) Takkonin pikku-susnaan ja kyllähän ne äänetkin parani... Ei tarvinut niin paljon askarrella kuin jollain Simons-pöntöllä.
Itsehän vaihdoin ihan puhtaasti äänisyistä. Kyllä se wanha mantra jotta "loud pipes save lives" pätee. Tai sitten ei. Mutta lähteepä ääntä!

Joo siis ihan ulkonäkösyistä ois menossa vaihtoon, tota nykystä on edellinen omistaja hitsaillu kasaan ja se on vähän tökerön näkönen.. ja tietty jos ne äänet nyt siinä samalla paranee ni ehän mä valita!  
tounge.gif
Yamaha%20SRX400%2085.jpg

Yks mitä kelailin et ois siisti nii, joku tollane lyhkänen tonne alle. Voipi olla tietty toiveajattelua.  
baaa.gif

Sitä mä vähän pelkäsinki!
kaboom.gif

En tiä, onhan tässä koko talvi aikaa miettiä!
smile_org.gif

Motonetissä on aika mukavan näköisiä aihioita valmiinakin! "ns" loppuvaimennin? Eikä hinta pelota!

Back