Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokkolan sijainti Suomen reunalla...Suomen sijainti Euroopan reunalla
Nimenomaan ne kamojen ja tankkilaukun raahaaminen. No ehkä päivän reissussa ei ole niin paljoa kamoja mukana, mutta jo viikon reissussa sen verta kamaa että huh huh.Pysähtymiseen liittyvät järjestelyt:
-Navigaattori piiloon, kypärä/hanskat mukaan tai lukkoon, tankkilaukku mukaan (toisinaan jätän pyörän päälle, kun siellä ei mitään arvokasta ole). Ja sitten jos pidemmän aikaa pysähtyy lämpimässä ilmanalassa, niin em. vermeiden kantaminen ajopuvun lisäksi saa hien nousemaan pintaan.
Samoilla linjoilla, ja lisäksi mm. navigaattori, kypärä, ym. kamat pitäisi saada turvaan lähimmäisiltämme.Ehkä se on itsestäni kiinni, mutta olen vähän arka jättämään pyörää yksikseen. Nähtävää olis niin paljon, kuitenkin osa nautinnosta häviää kun on jatkuvasti huolissaan onko pyörä edes tallella kun tulee takaisin.![]()
Sade silloin tällöin ei ole pahasta, mutta kun on satanut päivän tai kolme ja illalla ei löydy sijaa yhdestäkään majatalosta.. ..ja lopulta maksaa omaisuuden 8 tunnin oleskelusta kylän kalleimassa hotellihuoneessa..Vesisade on![]()
Aika samoilla linjoilla. Paljon enemmän voisi matkalla tutustua eri paikkoihin, mutta tuon varuste/rättisulkeisten takia aika nopeasti tulee päätettyä että jatketaan matkaa. Toinen on ehkä lämpö. Kreikka, Italia, Espanja yms., varmaan hienoja maita, mutta jo etukäteen kauhistuttaa hirveän kuuma ilma joka hyökkää tauolla niskaan. En ole mikään auringonpalvoja ja muutenkin yli 25 lämpötilat ei ole minun vartaloa varten tehty.Pysähtymiseen liittyvät järjestelyt:
-Navigaattori piiloon, kypärä/hanskat mukaan tai lukkoon, tankkilaukku mukaan (toisinaan jätän pyörän päälle, kun siellä ei mitään arvokasta ole). Ja sitten jos pidemmän aikaa pysähtyy lämpimässä ilmanalassa, niin em. vermeiden kantaminen ajopuvun lisäksi saa hien nousemaan pintaan.
Itse pyörästä en enää kanna huolta hälyttimen asennnuksen jälkeen, ja pyörä onkin jo 7v vanha.
++ samaa mieltäHikoilu, palelu, kankkunen ja ylipitkät siirtymät.![]()