Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sitten jotkut noiden customoitujen pyörien omistajat kuuluvat niiden pölhöjen joukkoon jotka jostain kumman syystä säätävät tyhjäkäynnin alle moottorin valmistajan suositteleman tyhjäkäyntikierrosluvun. Tälläisiä tyyppejä todellakin on jonkiverran, ehkä luulevat sen olevan jotenkin coolia kun moottori käy alhaisella tyhjäkäynnillä.
Itsellä on kaikki pyörät olleet kaasarilla varustettuja, tosin japanilaisia. Kaikki ovat aina pörisseet kiltisti tyhjäkäyntiä kunhan seokset ovat kohdallaan ja tyhjäkäyntikierrosluku on valmistajan suosituksen mukainen.
Kukkahatuilleomasta lähtee ääntä ja tulee lähtemään
kyllä se on tollasen "kiukkusen" kusiaisen kirkuminen niin nannaa
Niin ja onnistuu röökin sytyttäminenkin ilman colttia![]()
Mutua???![]()
Ha mikä kohina, osta kunnon potta tai myy mopo pois jos ei kärsi ilman tulppia, autot on sitä varten että on hiljaista.
Siis sen että jokainen huomaa sanan vai äänen.....Kuin myös. Mihin perustat tuon "jokainen kuski huomaa"... Kun ei huomaa. Sen kuulee nyt jokainen, joka päivä...
Ha mikä kohina, osta kunnon potta tai myy mopo pois jos ei kärsi ilman tulppia, autot on sitä varten että on hiljaista.
Semmosta kypärää ei olekaan joka olisi hiljainen.
.Tätä yritän seuraavaksi ja tasottaa tuota imuääntä...Pakoääni sais mielellään peittää mekaaniset rallatukset.

Siis sen että jokainen huomaa sanan vai äänen.....
Kyllä jokaisella ihmisellä on se viimeinen ajatus, onko tyhmää vai ei, onko tästä hyötyä vai ei.....
Saa olla aika tyhmä, joka ei huomaa että on kova ääni ja korvissa tinnittään, jos löytyy hyvät kaverit ne kertoo, muija kertoo jne, kyllä mulla aikakin kerto.
En sitten tiedä mitä sinä pidät kovana äänenä. Ja loppujen lopuksi pitää myös ajatella että ihan sama, kyllä mulla löytyy heti parempaa ajateltavaa kuin jonkun toisen mopon ääni......
Tietysti jos ajaa tulpat korvissa, eikä kiinnosta niin sille ei voi mitään.
(Jotenkin noin ajatellen C-A-D) teksti voi olla samaa tyhjää
Sen verran semanttiseksi keskustelu nyt meni, että olen epävarma siitä ymmärränkö mitä yritit selostaa. Minä tarkoitin, että käytännössä päivittäin kyllä kuulee täällä pääkaupunkiseudulla mopoja, joiden putkien rakennuksessa (ja ennenkaikkea käytössä) ei selvästi ole oivallettu mikä on tyhmää. Henkilökohtainen mielipiteeni on, että jos mopon kovat äänet "on se juttu" niin kyllä siinä vielä kiveksien laskeutumista ja järkiintymistä odotellaan. Oikeasti minullekin on kuitenkin aivan samantekevää miten naapurin mopo ääntää, mutta sitten kun noita ääniä pitää kaupunkialueella aamuyöllä käyttää ja näyttää, alkaa verenpaine (lääkityksestä huolimatta) kyllä kohota.