Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs toi kääntäminen käytännössä vaatii?...kaikissa mun katumopoissa vaihdekaavio on ollutkin noin päin käännettynä, eli ykkönen ylös ja loput alas.
Useimmissa Kawoissa ja Gixxereissä kääntäminen vaatii 10mm lenkkiavaimen ja n. 1-2min aikaa. Eli käännetään se vaihdeakselin booreille kiinnitettävä vipu 180 astetta eri suuntaan. Näin vaihdeakselin pyörimissuunta vaihtuu polkimen suunnan pysyessä samana.Mitäs toi kääntäminen käytännössä vaatii?...kaikissa mun katumopoissa vaihdekaavio on ollutkin noin päin käännettynä, eli ykkönen ylös ja loput alas.
Ja onnistuuko kaikkiin prätkiin?
juup sillä saa käännettyä kaavion, mutta nurin mennessä on parempi että poljin on kiinni jalkatapissa ja vääntää sitä ensisijaisesti eikä vaihteensiirtoakselia.Niinpä. Joissakin mopoissa homman voi tehdä myös niin, että vaihteiston akselin ja vaihdepolkimen välissä olevan tangon ja alkuperäisen vaihdepolkimen voi poistaa ja pistää tilalle toinen, pitempi vaihdepoljin, akselilta jalkatappiin päin kiinnitettynä, ts. alkuperäiseen verrattuna 180 astetta käännettynä. Jos vaan tilaa pitemmälle polkimelle ja sen käyttämiselle on.