Gixxeri
New member
Kaasari kysymys:
Porasin sliidin reiän isommaksi(alkup. 0.7 mm nyt 3 mm) ja lisäsin toisen reiän.
Laitoin neulan päälle pyöristetyn mutterin ja prikan.
Vaihdoin jäykemmät jouset.
= Vastaa kaasuun PALJON paremmin.
Käy tyhjäkäyntiä PALJON paremmin.
Palauttaa PALJON paremmin.
Mutta vieläkään ei palaudu kunnolla tyhjäkäynnille asti(Esim. kun painan kytkimen pohjaan) vaan kierrokset jää n. 2000 rpm josta ne laskee hitaasti tai luistattamalla kytkintä.
Pyörä on Suzuki GSXR 1100 -90, kaasarit on Mikuni BST 36.
Vika oli jo ennen tekemiäni muutoksia eli se ei johdu ainakaan niistä...
Gixxeri
http://www.sunpoint.net/~gixxeri/Nykyinen.htm
Porasin sliidin reiän isommaksi(alkup. 0.7 mm nyt 3 mm) ja lisäsin toisen reiän.
Laitoin neulan päälle pyöristetyn mutterin ja prikan.
Vaihdoin jäykemmät jouset.
= Vastaa kaasuun PALJON paremmin.
Käy tyhjäkäyntiä PALJON paremmin.
Palauttaa PALJON paremmin.
Mutta vieläkään ei palaudu kunnolla tyhjäkäynnille asti(Esim. kun painan kytkimen pohjaan) vaan kierrokset jää n. 2000 rpm josta ne laskee hitaasti tai luistattamalla kytkintä.
Pyörä on Suzuki GSXR 1100 -90, kaasarit on Mikuni BST 36.
Vika oli jo ennen tekemiäni muutoksia eli se ei johdu ainakaan niistä...
Gixxeri
http://www.sunpoint.net/~gixxeri/Nykyinen.htm