• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Miksi mollaat BMW:tä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jappi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jappi

New member
On mennyt kummaksi tämä haukkuminen.Ei tässä ole enää mitään järkeä,jatkuvasti vaan etsitään vikoja.Ja mollataan.

Itse olen ajellut kyseisellä merkillä vuosia ja ajan edelleen.
Mutta tämä foorumi antaa ymmärtää,että ajan paskalla.

Jos tämän foorumin tarkoitus on mollata BMW kuskit niin kyllä mieluummin hylkään tämän foorumin.

Ajan BMW:llä niin kauan kuin saan pitää ajokorttini.
062802moto_prv.gif

On mennyt kummaksi tämä haukkuminen.Ei tässä ole enää mitään järkeä,jatkuvasti vaan etsitään vikoja.Ja mollataan.

Jos tämän foorumin tarkoitus on mollata BMW kuskit niin kyllä mieluummin hylkään tämän foorumin.

062802moto_prv.gif
Joo vikojahan siinä on pemareissa, varmaan melkein yhtä paljon kuin muissakin. Mutta eiköhän niiden kanssa pärjätä. Eteenpäin pääsee pemarillakin ja näillä nykymalleilla aika rivakastikkin.

Eikös se ole niin, että hyökkäys on paras puolustus, jos vaikka nämä mollaajat kokevat BMW:n jonkinlaisen uhkana? En vaan tiedä kyllä mille. Kyllä tänne maailmaan moottoripyöriä mahtuu.

Toisaalta, minua ei haittaa vaikka jokainen täällä mollaisi pemaria, tuskin foorumin lukemisen lopettaisin. Muutaman pemariin pettyneen tai sitten wannabeen (mutta ei ole varaa) tähden.

062802moto_prv.gif
Tuota olisiko myös peiliin katsomiseen syytä. Ainakin takavuosina BMW kuskit katsoivat olevansa ns. eliittiä ja luokkaa tai kahta ylempänä varsinkin japsipyörillä ajeleviin. Tässä voisi olla yksi syy miksi annetaan takaisin vaihteeksi. Toisaalta ei se BMW laatu taida enään olla sitä mitä se oli takavuosina, taitaa olla lähempänä keskiarvoa. Sen lisäksi eipä täällä oikein mikään merkki jää ilman haukkuja, kyllä täällä haukutaan huiluiksi ja pianoiksi jammuja,on kasawikaa, harrikoita ihmetellään suureenkiin ääneen, Ducatista puhumattakaan. Jos noin herkkänahkainen olet että mielesi pahoitat noista jutuista niin jätä lukematta, niin mä olen jo jonkin aikaa tehnyt. Jätän suosiolla osan jutuista omaan arvoonsa ja muistakin yritän suodattaa vain olennaisen itselleni.

Muita myös mitä sananlasku sanoo tuohon loppu kaneettiisi, vannomatta paras
smile_org.gif

No voi helkutti, mäkin muistan kun täällä ainakin kerran haukuttiin Kawaa, ihan outoo porukkaa! Jos jokainen ottais itseensä näistä pikku kuiteista niin eihän täällä olis enää ketään. Yritä joskus hymyillä näille jutuille niin huomaat ehkä, ettei tämä elämä olekaan niin vakavaa! ja taitaa siinä bemarissasi jotain vikaa olla kun noin suivaannuit
baaa.gif

Kasawian venttiilit ei kestä kuin nakkikioskin ympäri, Ducatin männät halkeilee omia aikojaan, Suzukin 2. vaihde ei kestä, KTM:n sähköillä ei pääse edes metsään asti, Bemarin perät räjähtelee parkkipaikoille, yömaha valmistaa pianoita, Hondat on homoille jne. jne.

Himpskatti sentään, Juu älkää vaan haukkuko Kxxxx pelejä.
tounge.gif

K-Man
buttrock.gif

Eikä myöskää Bxx pelejä
biggrin.gif
omistajat on herkkiä motoristeja kuten me kaikki!
033102bebe_1_prv.gif

Motot on makeita ja mielipiteitä on kaikilla, vapaita sellaisia.
sport05.gif

Salomon aleikum. eli hei rauhaa. arabian kielellä.

En ole herkkä nahkainen ja kestän kritiikkiä mutta en hyväksy jatkuvaa BMW perä paukkuja koska ei niit ole olemassa . Lukuunottamatta muutamia LT malleja.
No voi kyynel, ehkä sitten ei ole oikea paikka tämä foorumi. Kannattaa vain jutella sen naapurin kivan sedän kanssa, eiköhän hän ymmärrä, että BMW on paras, jos vain tarpeeksi jankkaat.

En ole herkkä nahkainen ja kestän kritiikkiä mutta en hyväksy jatkuvaa BMW perä paukkuja koska ei niit ole olemassa . Lukuunottamatta muutamia LT malleja.
Kyl mä tiedän ainaki 2 gessua ja yhen rs:n jois perät paukkunu...eli ei pelkästään lt:n ongelma ole

Enpä tiedä. BMW tekee pääosin rumia pyöriä ja tekee ne pääosin omalla tavallaan. On siis erilainen. Erilaisista ei aina pidetä.

Itse pyrin pitämään kaikki ovet avoinna. Voisin siis ajaa BMW:lläkin tai Harley-Strattonilla sen puoleen.

Ihmeellisempää on se, että Kawasakeja en voi sietää, eikä siihen ole mitään järjellistä perustetta.

Kasawian venttiilit ei kestä kuin nakkikioskin ympäri, Ducatin männät halkeilee omia aikojaan, Suzukin 2. vaihde ei kestä, KTM:n sähköillä ei pääse edes metsään asti, Bemarin perät räjähtelee parkkipaikoille, yömaha valmistaa pianoita, Hondat on homoille jne. jne.
Ja pskat, jokaisessa lc8ssa on vesipumppu sökö ennen 25tkm, joillakin jopa ennen 7 ja 1/2 huoltoa. (huolto tietää sen mutta ei kerrositä raukoille)) Ja silti silmät ummistuu mokoman faktan eres.

ai niin, Poratkaapa niihin lc8kooteeämmien periin pari reikää niin saattaa lirahtaa litran seutuviin swingistä vettä pihalle. no parempi se kuin bmx perästä olppää ulos. (paitsi jos säilyttää oranssia pakkases)

Bmx on kyllä surkia mopo.

No voi kyynel, ehkä sitten ei ole oikea paikka tämä foorumi. Kannattaa vain jutella sen naapurin kivan sedän kanssa, eiköhän hän ymmärrä, että BMW on paras, jos vain tarpeeksi jankkaat.
Millainen kokemus teudella BMW.stä Vai halusitko muuten vain kertoa ,että olet tyhmä
BMW:n mopoista ei ole kokemusta ja toivottavasti ei ikinä tulekaan. Mutta jos et itse kritiikkiä kestä, niin ehkä parempi vaihtaa foorumia?

Back