Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ÄÄNET ehdottomasti! On niitä naapureitakin kiva kiusataKyllä ne on ne ÄÄNET![]()
Eilen ku pitkästä aikaa aurinko paisto, oltiin kaverin kanssa ajelulla, niin hirvihän sieltä meinas tulla eteen. Kaveri ajeli edellä (ilman tehoputkia) ja hirvi ei ollu moksiskaan. Minä tulin kohille (mulla tietysti tehoputket), niin hirvi pysähty ja katteli peloissaan ja ryntäs takas metsään... Kyllä se on äänet mitkä pelastaa ja kääntää päät![]()
Muuten samaa mieltä, mutta kallistusvara on jo luultavasti "riittävä"Vaimentimet sen takia, että tulee hienot äänet, ulkonäkö paranee, kallistusvara paranee.
No mitä minä sanoinKaikki muut perustelut tässä on jo luettu.
Mutta meillä jos en hanki 1000 eur virityspalikoita niin,,,,,,
muija ostaa niillä rahoilla moottorisängyn.
Molemmat tietysti mukavia ,,mutta tiedätte oikean vastauksen
Ninimerkillä: Nukkutaan vasta haudassa![]()
Reiska_SB
Minulla sattui vissiin hyvä tuuri, 38 €/hv... (25hv/30nm nousu)... sisältää myös penkityksen[Ostaja saa hyvän vastineen rahalle, 500 € per hevosvoima ja hyvän mielen kaupan päälle.
Samaa mieltä!Hah, jengihän valehtelee täällä kuin pienet lepakot. Oikeestihan niitä tuubia ruuvataan kiinni ihan vaan siinä toivossa että se jotakuta vituttaisi.
Viriputket on juuri oivia tuohon tarkoitukseen: yhtä ryhmää vituttaa, kun niillä ei ole varaa moiseen rahanhaaskaukseen, toisia vituttaa kun niistä putkista lähtee liian kova ääni, ja kolmansia vituttaa se, että jotkut voi olla niin lapsellisia, että luulevat putkista tulevan lisätehoa. Ja naapureita vituttaa kesäaamuna herätä aamuyöstä moottoripyörän paukkeeseen, kun naapurin kusipää tulee iltamenoiltansa putket punahehkuisina. Pääasia kuitenkin, että kaikkia vituttaa.
Jaaha, pitänee laittaa tilaukseen...
Minulla sattui vissiin hyvä tuuri, 38 €/hv... (25hv/30nm nousu)... sisältää myös penkityksen[Ostaja saa hyvän vastineen rahalle, 500 € per hevosvoima ja hyvän mielen kaupan päälle.![]()
No onhan tuokin paljon rahaa, mut ei ihan siinä suhteessa miten esität![]()
Samaa mieltä mutta kivahan tietysti olis kikkailla jos olis ylimääräistä fyffee.Musta on jotenkin outoa että porukka ostaa jotain tehoputkia joilla saadaan muutama heppa lisää. Jos hintaa vertaa ja saatuja tehoja niin ei kyllä ole rahoille vastinetta. Menisi vielä jossain uudessa 10R:ssä/Busassa. Mutta maksaa 1000EUR teharista 8-10000Eur pyörään niin pistän nuokin rahat mielummin vaikka kokonaan tehokkaamman pyörän hankintaan tai Viaberillle pari donaa lisää ja sit varmasti lähtee:
ja tämä juo tälle ajatukselleOikeestihan niitä tuubia ruuvataan kiinni ihan vaan siinä toivossa että se jotakuta vituttaisi.
Viriputket on juuri oivia tuohon tarkoitukseen: yhtä ryhmää vituttaa, kun niillä ei ole varaa moiseen rahanhaaskaukseen, toisia vituttaa kun niistä putkista lähtee liian kova ääni, ja kolmansia vituttaa se, että jotkut voi olla niin lapsellisia, että luulevat putkista tulevan lisätehoa. Ja naapureita vituttaa kesäaamuna herätä aamuyöstä moottoripyörän paukkeeseen, kun naapurin kusipää tulee iltamenoiltansa putket punahehkuisina. Pääasia kuitenkin, että kaikkia vituttaa.
Ei tainnu tulla ihan pelkällä putkella tai sitten sulla taisi olla vakiossa peruna siellä päässä tai muuten vaan aikamoinen ahdistus???Minulla sattui vissiin hyvä tuuri, 38 €/hv... (25hv/30nm nousu)... sisältää myös penkityksen[Ostaja saa hyvän vastineen rahalle, 500 € per hevosvoima ja hyvän mielen kaupan päälle.![]()
No onhan tuokin paljon rahaa, mut ei ihan siinä suhteessa miten esität![]()