mikuni bst36ss kaasareiden t-liitin

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sasaa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

sasaa

New member
jälleen olis kysyttävää viisaammilta kaasareista...
withstupid.gif
elikkäs aloin pistää nippuun noita mikuni bst36ss kaasareita kunnes huomasin että bensan tulo T-liittimen yläpuolella on toinen T-liitin... elikkäs mihinkä ois tarkotus mennä letku tosta yläpuolisemmasta T-liittimestä? ohessa kuva..

v6qijb.jpg
 
mites tommosessa bst36ss kaasutinpaketissa missä on neljät kaasuttimet... en ainakaan nähny ilmanputsarin kotelossa paikkoja kahelle letkulle... meniskö ne suoraan alaspäin sinne mihin menee myös tankista se yksi pitkä letku?
 
Omassa Banditissa ne menevät samaan paikkaan iskarin juureen kuin tankin ylivuotoletku. Tiedä sitten onko paikka oikea. Meneepähän vuotobensat muualle kuin ilmansuodatinelementtiin.
 
buttrock.gif


heh, meitä on monta. (Nimim. Itse juuri tänään kattelin nuita alempia T-liittimiä -93 RF600R:stä joka on osina, että bensan suuntaan näiden on pakko mennä).
idea3.gif


Eli itellä nuo ylemmät AKA paksummat menee siihen ilmanputsarin kotelon yläosassa oleviin "tatteihin".

Kyselin jo liikkeessä, kun suuttimen O-renkaita tilailin, että eikö kalvolle menevälle ilmalle, muka tosiaan ole mitään suodatinta välissä.
blush.gif
 

BTW, meneekö se koneen yläosasta tuleva huohotinletku(?) siihen suodattimen alaosassa olevaan "tattiin"?
Ja mihinkäs se letku siitä toisesta suodattimen alaosassa olevasta tatista menee?
 
Lienekkö kyseessä korvausilma kalvon alapuolelle.

Ylivuotoletkut liene iahn perinteisesti kohokammioiden pohjassa.
Olisi hieman heikko paikka ylivuotoletkulle tuolla kurkun yläpuolella...
 
ilmanputsarikotelosta tulee letkut noille kumiliittimille. kannattaa nyt tässä vaiheessa kun se kaasaripaketti on vielä auki, niin laittaa siihen metalliset T-haarat noiden kumiplutkujen tilalle... koska siitä pyörästä tulee jokatapauksessa ennemmin tai myöhemmin ahtimella varustettu...
 
ei kellään sattus olla ylimääräistä ilmanputsarinkoteloa tämmösiin kyseisiin kaasareihin? huomasin omassa että oli kaasarit vaihdettu tämmösiin mutta ilmeisesti tuota koteloa ei ole viitsitty vaihtaa kun ei mene kunnolla paikoilleen, reunimmaiset kurkut menee mutta keskeltä jää lyhyeksi eli kotelossa olevat kurkut eivät yletä kaasarin kurkulle kunnolla. tietty jos on joku toimiva patentti jollain kyseiseen ongelmaan niin käypi kyllä
bowdown.gif
 
Back
Ylös