Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Kausi 2009 alkoi Yamaha TRX850:llä ja jatkui ensin Honda VT750 Shadowilla ja sitten Suzukin M1800R Intikalla. Intikka vaihtui syksyllä Aprilian RSV R:ään jolla on tarkoitus ajaa ainakin ensi kauden alku minimissään. Itseni tuntien en mene enää lupaamaan, että ajaisin sillä vielä syksyllä...
2010 loppukautta ajatellen mielessä kutkuttelevat:
K8 Hayabusa ja BMW:n K1200R ja K1300R, sekä Aprilian RSV4 ja RSV4 Tuono.
Gpz:lla taidan joutua ajamaan ensi kaudenkin, kun ei se menny kaupaksi. No mikäs siinä, tavoitteena saada mittariin pyöreät 50 tkm ensi kaudella. Kyllähän toi maantiellä on ihan hyvä pyörä, mutta ratapäiviä varten olis joku kuussatanen kyykky ollut paljon hauskempi vaihtoehto ensi kesäksi.
E:Enpäs joudukaan. Tässä asiassa oli kiva olla väärässä
Katotaan nyt jos vaikka persaus kestäis ostaa edes jonkun tritsan ens kesäks, kun tuli toi vanha myytyä jo alkukesästä. Kesä meni ihan kivutta ilman pyörää, mutta loppukesästä ja ilmojen viilentyessä on noussut melkoinen kuume. Näin syksyllä olis pyörämarkkinoilla tarjontaa paljon, mutta pankkitilillä taas ei ole
Sen näkee sitten, kun on vaihtanut.
Mitään syytä ei ole vaihtaa.
Kuitenkin mieli tekee vaikka mitä:
R1200GSA:ta eniten, mutta kun se on niin sikaruma.
GTR1400:lle olisi paljon käyttöä,
K1200GT olisi järkivalinta omalla ajolle tuon GSA:n kanssa...
Yammulla jatkuu. Jos äkisti rikastuu niin hankintaan joku kilvetön ja naiselle kans joku (kilvellinen) harjottelu pyörä. Näitä koskaan toteutumattomia unelmia pitkään talveen.