Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
+1Eka autoglymin punainen eli Super Resin Polish ja perään kulta eli Extra Gloss Protection.
Hieman tyyristä, mutta kiilto sen mukaista![]()
-1Eka autoglymin punainen eli Super Resin Polish ja perään kulta eli Extra Gloss Protection.
Emmätiiä, mutta mun mielestä tuo kullitettu autoglymi pysyy kyllä hyvin pesua.-1Eka autoglymin punainen eli Super Resin Polish ja perään kulta eli Extra Gloss Protection.
Loistava tulos mutta ei kestä oikein pesemistä. Näyttelyvahana yksi parhaista mutta normi käytössä huono.
Lisä-ääni Korrekille, ei ole muuten moneen vuoteen kukaan enää varoitellut muovivahojen maalausta tuhoavasta vaikutuksesta niinkuin silloin kun ensimmäiset ko. vahat tulivat markkinoille. Muovivahoilla tarkoitan näitä ns. polymeerivahojaKORREK kestovaha TFX.
Antaa huippukiillon ja helppo työstää.
Mielestäni tällä hetkellä paras vaha. Kokemusta eri vahoista n. 25-vuotta, kokeiltu on AutoGlymit sun muut.
"Onko eroa muovi ja metallipinnoilla?"
Jos muovipinta on maalattu niin ei mitään eroa.
Täälläkin ollut sama vaha käytössä ja mielestäni hinta/laatusuhde kohdallaan.Mä ostin kokeeksi nyt tuota Turtlen Nano-Tech vahaa pullossa. Juoksevaa, helppo levittää sienellä. Kiilto mun mielestä samaa luokkaa kuin Korrekin TFX:llä, kestävyydestä en tiedä. http://www.turtlewax.fi/Extreme_nano_tech.html
Ja hintaa oli 10,5 e / 0,5 ltr. Vrt. AutoGlymin sikahinnat.
samaa mieltä... pitää testailla korrekkia muutaman kerran jotta saa kuvan kestävyydestä. Ysäri-aikana en muuta käyttänyt kuin korrekkia, mutta nyt muutaman vuoden autoglymiä. Kestävyyttä ei AG:lla voi kehua, ensikiiltoa kyllä kultaisen jälkeen.Loistava tulos mutta ei kestä oikein pesemistä.Eka autoglymin punainen eli Super Resin Polish ja perään kulta eli Extra Gloss Protection.