• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Millainen ajoasu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kukkanen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kukkanen

New member
Hei,
olen vaatetusmuotoilun opiskelija ja teen opinnäytetyönäni motoristeille pienimuotoisen ajoasumalliston; chopper pyörään liittyen. Yksi asukokonaisuus toteutetaan. Työ liittyy Savonia Chopperiin. http://tapanile.deviantart.com/art/Savo ... r-95137802

Haluaisin Teiltä vastauksia (henkilökohtaisia mielipiteitä) seuraaviin kysymyksiin:

Minkälaiset turvallisuuteen liittyvät asiat tulisi ottaa ottaa huomioon?

Mitä materiaalia ajoasun tulisi olla?

Minkä värinen ajoasun tulisi olla?

Mitä muita turvallisuutta lisääviä asioita tulisi ottaa huomioon?

Pitäisikö housujen tai takin olla jotenkin säädeltävissä?

Pitäisikö housujen ja takin olla yhdistettävissä vai yhtenäinen?

Kärsiikö chopper-harrastajien imago turvallisuutta lisäävistä suojista?

Tulisiko ajoasun olla "perinteisen" vai esim. hanx:lta, richalta tai mp-asulta saatava "tavallisen" ajoasun näköinen? (Toki lisään plagioinnin ja muista erottautumisen vuoksi siihen omat leimani, mitkä vaikuttavat ulkonäköön -lähinnä tribali tai jokin muu kuvio -niitäkin saa ehdottaa.)

Sana on vapaa...

Olisin erittäin kiitollinen saamastani palautteesta ja sen vaikutuksesta mallistoon sekä opinnäytetyöhöni. Liitän saamani asialliset vastaukset opinnäytetyöni raporttiin.
Kiitos etukäteen!  
bowdown.gif

Vastauksia voi lähettää tämän palstan lisäksi sähköpostitse.
kirsi.kukkaslahti-kikari@student.savonia-amk.fi

smile_org.gif
Malta vielä vähän aikaa, jospa customkuskit malttaa kohta tulla koneen ääreen antamaan sinulle vinkkejä ja kommentteja.
Itse kun ajelen jonkinlaisella matkapyörällä niin en osaa auttaa
nixweiss.gif

Tsemppiä!
thumbs-up.gif

Noin eksoottisen näköiseen ajoneuvoon lähtisin kyllä liikkeelle ihan toisesta suunnasta kuin siitä mitä perinteisesti päälle puetaan.