SenioRR
New member
Melkoisen moni täällä kovasti noita MP-messuja joka vuosi haukkuu. Ja jotakuinkin yhtä moni kehuu ja sanoo viihtyvänsä. Minä lukeudun jälkimmäiseen porukkaan. Oon messuilla käynyt jostain 90-luvun alkupuolelta saakka joka vuosi ja onhan tuo tapahtuma paisunut vuosi vuodelta. Alussa moitin itse lähinnä ja vain sitä, ettei messuilta juuri löytynyt(tai ei paljoa) varustetarjontaa. Nykyään ei voi tuotakaan puutetta moittia...
Tilat ovat suurentuneet myös koko ajan, mutta ahdastahan siellä on, mutta eipä toi juurikaan mua häiritse. Kaljajonot lähinnä vain...
Millaiset siis olisivat ideaali MP-messut? Mitä tarjontaa siellä pitäis olla? Riittäiskö vaan, että olisi enemmän tilaa? Väljempää liikkua? Omasta mielestäni messut voisivat olla vielä ainakin yhden päivän lisää auki, niin porukka jakaantuis useampaan päivään. Tosin tää tulis varmasti kalliimmaksi myös näytteilleasettajille.
Mutta kuitenkin: Kertokaapa mielipiteitänne, jos kerta osaatte moittiakin?
Millaiset siis olisivat ideaali MP-messut? Mitä tarjontaa siellä pitäis olla? Riittäiskö vaan, että olisi enemmän tilaa? Väljempää liikkua? Omasta mielestäni messut voisivat olla vielä ainakin yhden päivän lisää auki, niin porukka jakaantuis useampaan päivään. Tosin tää tulis varmasti kalliimmaksi myös näytteilleasettajille.
Mutta kuitenkin: Kertokaapa mielipiteitänne, jos kerta osaatte moittiakin?