Mille Factoryn Putket...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lallero70
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Lallero70

New member
Kaverit väittää että aprilian racing putket minun -04 millessä olisi titaania..mistä tuonkin taas tietäisi...ja vielä sekin että niistä saa kuulemma "paremmat" kun ottaa huilut pois..läheteekö miten irti ja onko muuta vaikutusta kuin sikameteli...

Ei taida olla juur muuta 'hyötyä' kuin se sikamaiseksi yltyvä meteli.
wink.gif

Kyllähän se virtaus hiukan paranee silläkin, mutta ei ne huilut siellä ämyrin päässä kovin hirveän paljoa vaikuta.
Se että onko ne titaania, no oma muisti-mutu on semmonen, että kyllä ne titaania on, mutta varmistuksen asialle saa ainakin nakkikaupasta tai vaikka pääkallopaikan nettisivuja selailemalla.

Eikös ne huilut vaikuta myös siihen, että yksittäinen pakopulssi hajautetaan ja siten huilu vaikuttaisi resonanssitaajuuteen. Pakopulssien keskinäinen värähtelytaajuus taas saadaan suoralla putkella paremmaksi? -> pakopulssit eivät vastusta toisiaan kimmotessaan esteistä.

Mulla ainakin Arrowien db-killerien asentaminen vaikuttaa tehoon persdynolla mitattuna, keskikierroksilla ainakin

Eikös ne huilut vaikuta myös siihen, että yksittäinen pakopulssi hajautetaan ja siten huilu vaikuttaisi resonanssitaajuuteen. Pakopulssien keskinäinen värähtelytaajuus taas saadaan suoralla putkella paremmaksi? -> pakopulssit eivät vastusta toisiaan kimmotessaan esteistä.

Mulla ainakin Arrowien db-killerien asentaminen vaikuttaa tehoon persdynolla mitattuna, keskikierroksilla ainakin
Kyllä ainakin taannoisen MP-maailman testin mukaan killereillä on muutakin kuin melua kuohitseva vaikutus. Melkein poikkeuksetta tehot laski testipyörässä (1000 Gixxeri ja taisi olla K5) vakioon verrattuna jos oli tehoputki ja killeri siellä päässä. Ihan kuin panis rahaa pankkiin siis tuon suitsan tapauksessa sliparien hankinta...(ainakin jos meinaa ne huilut putkissa ajella)
tounge.gif
Aprilleissa hyödyt varmaan suuremmat ihan jo 2-2 vs. 2-1 eroista johtuen + euro3 ihan uutukaisissa tapauksissa.

Back