Ostin viime kesänä pyörän Mimoton kautta ja hyvin toimi palvelu. Pyörä saatiin nopeasti Suomeen ja kävin sen itse hakemassa Imatralta. Mika tuli asemalle vastaan ja kiikutti pyörän luo. Pyörä oli kevyesti kolhittu toiselta kyljeltä ja tästä Mika soitti erikseen kun asia oli hänelle selvinnyt. Tämä tapahtui ennen ostopäätöksen tekoa.
Mimoto suoritti paperi hommat puolestani, verot maksoin itse. Pyörälle annettiin vielä reilu takuu, kun annoin Mimoton huollattaa sen ennen luovutusta. Kustannukset toki jouduin itse maksamaan.
Pientä miinusta voisi antaa pyörän maalipinnan kunnosta. Kaadon aiheuttamien naarmujen lisäksi pyörässä oli syöpymisjälkiä sekä tankissa, että peräosassa. Saattoivat olla peräisin hutiloiden tehdystä nesteiden lisäyksestä. Jäljistä ei kerrottu ennen pyörän noutoa. Samoin pimeästä polttoainemittarista kerrottiin vasta pyörää noudettaessa. Hinnassa tultiin hieman vastaan "ilmaisilla" varusteilla.
Mika ei itse hakenut pyörää vaan tuotatti sen kuljetusfirman kautta. Myyjäliike ei myöskään ollut tuttu belgialainen vaan joku saksalainen. Ehkä nämä seikat vaikuttivat informaation kulkuun ja siksi maalipinnan epäkohdista ja mittarista ei tullut tietoa minulle saakka ennen kaupan tekoa. Kauppa olisi voitu purkaa ilman kuluja, mutta päätin kuitenkin ottaa pyörän, kun niinkin kaukaa olin sitä lähtenyt hakemaan .
Tänä keväänä Mika on ilmeisesti ollut kiireinen, kun ei kiinnostunut toimittamaan minulle uutta pyörää. Tilasin siis toisaalta, mutta olisin käyttänyt Mimoton palvelua uudemman kerran, jos sillä suunnalla oltaisiin oltu aktiivisempia.
+:saa kuitenkin liikkeelle!
Uusi pyörä tulee kotiin ehkä vielä ennen wappua!!!
edit: typoja