Minä+Moto=1, EAK kurssi Riihimäellä 19-20.5

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RHR
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

RHR

New member
Minä+Moto=1, EAK kurssi Riihimäellä 19-20.5

Kevään 2012 kurssi Kaksipäiväinen Minä+Moto=1 järjestetään Riihimäen ajoharjoitteluradalla 19.-20.5.2012.
lisätiedot http://www.zoomc.fi/index.php?id=4

Eläintarhan Moottoripyöräilijät - ZOO MC r.y.

Helsinkiläinen moottoripyöräkerho tavalliselle takapyörän kuluttajalle. Kerhon jäseniksi ovat tervetulleita kaikki moottoripyöräilystä kiinnostuneet. Kerho on perustettu vuonna 1988, perustajina moottoripyöräilyä elintapanaan ja elinehtonaan pitävät motoristit. Jokamotoristin kohtauspaikka - jokaiselle jotakin. Erikoisalana koulutustarjonta.

Kaikki ZOOn kouluttajat ovat myös Liikenneturvan kouluttamia. ZOO MC on Helsingin liikenneturvallisuusyhdistyksen jäsen, moottoripyöräilijöiden äänenä vaikuttamassa motoristien liikenneturvallisuuteen Helsingissä.

KERHON KOULUTTAJAT KAHVILLA 16.5.2012 klo 18 alkaen, tule sinäkin.
Oletko aloitteleva motoristi tai moottoripyöräilystä alustavasti kiinnostunut ja sinulla on enemmän kysymyksiä kuin vastauksia? Vai oletko jo kokenut motoristi mutta jokin asia on vaivannut päätäsi jo pitkään?
Tule Zoo MC:n kouluttajien kanssa kahville Töölön Kisahallin parkkipaikalle Cafe Olympixin luo ja ota kaverisikin mukaan. Epämuodollisessa tapahtumassa on mahdollisuus keskustella muiden motoristien kanssa moottoripyörällä ajamisesta ja ennakoivan ajon koulutuksesta sekä saada vinkkejä mm. itseharjoitteluun.

Back