• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Minimoto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja R12005
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

R12005

New member
Pistäkääpä vinkkejä asioista, mitä mun pitäis/kannattais tommoselle Kiinan mopolle tehdä ennenkuin vetäisen ekan kerran edes käyntiin
withstupid.gif

Oon vaan sen verran vainoharhainen noiden halpiksien suhteen, että puran vaikka koko pärrän atomeiksi jos se sitä vaatii.

No jos tuo on sun moposi nykyinen olotila, niin oot kyllä lähteny muuttelemaan sitä aika maukkaaseen suuntaan
thumbs-up.gif

Tosin riippuen siitä odottaako erinäköinen mamma kotona, tuo saattaa olla myös ns. "rohkeaa modaamista"
biggrin.gif

Poista mamma pyörän päältä, jos haluat ajaa pyörää. Ja toistepäin kanssa.
cool.gif

Oon vaan sen verran vainoharhainen noiden halpiksien suhteen, että puran vaikka koko pärrän atomeiksi jos se sitä vaatii.
Sitä se taitaa vaatiakin. Itselläni on "parempi", vesijäähymallii, mutta siinäkin on hommaa piisannut niin helvetisti. Nyt alkaa jo toimia, kun on koko kesän käyttötestannut. Talvella laitan atomeiksi ja uusin kaiken, mitä ei ole jo vaihdettu kiinalaisesta toimivaan (ei siis paljoa
wink.gif
)Noi kiinalaiset vempaimet on parhaimmillaankin puolivalmisteita, eikä niissä voi eikä kannata luottaa mihinkään. Pampperspalstalla on enemmänkin tollaisen omistajia, jotka varmasti voivat kertoa käyttökokemuksia ja täältä ja ehkä täältäkin löytyy lisää, mutta kokemuksesta voin sanoa, että länsimaalainen ei voi käsittää sitä laadun heikkoutta. Onneksi noiden rakenne on niin yksinkertainen, että täydelliseen koneremppaan ei mene kuin tunteja ja osia on muutenkin niin vähän, että tuostakin saanee loppujen lopuksi ihan kelpo harrastelaitteen, mutta sitä ennen tulee kyllä ruuvarit tutuiksi.

Omassani oli ainakin paketista ottaessani kaasarissa neulaventtiilin välissä jokin rotankarva ja etujarrusatulat jumissa. Lisäksi noissa ilmajäähyissä on tainnut olla jotain ongelmia ketjusuojien ja ketjujen päälläpysymisen kanssa.

Toihan on paljon hienompi airbägi, kun wingissä!  
062802jumpie_prv.gif
Täytyy varmaan itsekin harkita noin hyvin varusteltua mallia  
biggrin.gif

Back