terolius
New member
Seuraavanlaisia mietintöjä olisi.
Minkä kokoinen sportti olisi hyvä taidoiltaan ei mitenkään kauhean hyvälle kuskille, ikää vähän reilut 40. Pyörä EI tulisi ratakäyttöön. Ajokokemusta on, mutta erityyppisistä pyöristä eli customeista ja isoista vanhoista nakuista. Onpa joskus kauan sitten ollut alla 80-luvun sporttikin. Nyt haluaisi vähän vauhdikkaampaa ja kurvimenoihin sopivampaa pyörää.
Kyykkyasento ei ole fyysisellä puolella ongelma. Henkisestä puolesta en osaa vielä sanoa.
Kummalla on helpompi ajaa, 600 vai tonnisella? Kun 2000-luvun pyörissä ei ole enää niin eroja. Missään nimessä kaikkea voimavaroja ja ominaisuuksia ei pystytä käyttämään. Kyllähän sitä jonkun sadan kilometrin matkoja tulisi eteen. Ja Helsingin kantakaupungissa asuvalle tulisi tietysti sitä ruuhkassa olemista. Mutta kaupunkiajo on vain välttämätön paha. Pyörä on ennenkaikkea käyttöesine, vaikkei ulkonäöstä haittaakaan ole.
Mitä pyöriä kateltu on ainaskin R1 2002, GsX-r 750 2000 Suzuki ja 636 2004 edit: Kawasaki. Siis ei matkasporttia vaan nimenomaan kevyt ok tehokas pyörä. Mitä sillä teholla tekee koska aiemmin sanoit ettet voi käyttää kaikkea kuiteskaan, joku voi sanoa, mutta eihän siitä haittaa ole. Vai ikuisuuskysymyksenä voi kysyä, kannattaako ostaa sitten naku, sillä ei niin taitavat pystyvät varmaan parempiin ns suorituksiin? Nakupyöristä viehättää taas Triumphit Speed Four, Triple ja Kawasaki Z750 ja Z1000 2003. Noista Z750 on muotuilultaan tylsin.
Ja isot matkaendurot on jotenkin kanssa hienoja. Mutta mites ne varsin isoina jokapäiväisessä ajossa? Vaikka Suzuki Vstrom 1000?
Ai niin, kaksi pyörää unohtui, mutta nämä ovat matkapyöriä enemmänkin? Eli Aprilia Falco ja Ducati ST2. Kummankin näin liikkeessä ja miellyttivät ulkonäöltään sekä näin vanhana V2 kuskina moottoriratkaisu miellytti.
Minkä kokoinen sportti olisi hyvä taidoiltaan ei mitenkään kauhean hyvälle kuskille, ikää vähän reilut 40. Pyörä EI tulisi ratakäyttöön. Ajokokemusta on, mutta erityyppisistä pyöristä eli customeista ja isoista vanhoista nakuista. Onpa joskus kauan sitten ollut alla 80-luvun sporttikin. Nyt haluaisi vähän vauhdikkaampaa ja kurvimenoihin sopivampaa pyörää.
Kyykkyasento ei ole fyysisellä puolella ongelma. Henkisestä puolesta en osaa vielä sanoa.
Kummalla on helpompi ajaa, 600 vai tonnisella? Kun 2000-luvun pyörissä ei ole enää niin eroja. Missään nimessä kaikkea voimavaroja ja ominaisuuksia ei pystytä käyttämään. Kyllähän sitä jonkun sadan kilometrin matkoja tulisi eteen. Ja Helsingin kantakaupungissa asuvalle tulisi tietysti sitä ruuhkassa olemista. Mutta kaupunkiajo on vain välttämätön paha. Pyörä on ennenkaikkea käyttöesine, vaikkei ulkonäöstä haittaakaan ole.
Mitä pyöriä kateltu on ainaskin R1 2002, GsX-r 750 2000 Suzuki ja 636 2004 edit: Kawasaki. Siis ei matkasporttia vaan nimenomaan kevyt ok tehokas pyörä. Mitä sillä teholla tekee koska aiemmin sanoit ettet voi käyttää kaikkea kuiteskaan, joku voi sanoa, mutta eihän siitä haittaa ole. Vai ikuisuuskysymyksenä voi kysyä, kannattaako ostaa sitten naku, sillä ei niin taitavat pystyvät varmaan parempiin ns suorituksiin? Nakupyöristä viehättää taas Triumphit Speed Four, Triple ja Kawasaki Z750 ja Z1000 2003. Noista Z750 on muotuilultaan tylsin.
Ja isot matkaendurot on jotenkin kanssa hienoja. Mutta mites ne varsin isoina jokapäiväisessä ajossa? Vaikka Suzuki Vstrom 1000?
Ai niin, kaksi pyörää unohtui, mutta nämä ovat matkapyöriä enemmänkin? Eli Aprilia Falco ja Ducati ST2. Kummankin näin liikkeessä ja miellyttivät ulkonäöltään sekä näin vanhana V2 kuskina moottoriratkaisu miellytti.