Minkä tyyppinen on moposi ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Pyöräni / pyörieni tyyppi

• Naku

Ääniä: 75 26,9%
  • Kyykky

Ääniä: 96 34,4%
  • Matka-/ yleispyörä

Ääniä: 91 32,6%
  • Matkaenduro

Ääniä: 39 14,0%
  • Kisaenduro

Ääniä: 9 3,2%
  • Crossipyörä

• Custom

Ääniä: 19 6,8%
  • kilvetön kyykky

Ääniä: 11 3,9%
  • mopo

• Piikki

Ääniä: 4 1,4%

• Ääniä yhteensä
    279
  • Äänestys suljettu .
Ei löytynyt vaihtoehtoa kun mopoa ei löydy talosta. Prätkissä löytyy kyllä livettömästä trial projektista museoprätkään ja matkajuhtaan.

Mä valittin aika monta, kun luulen että mikä tahansa noista voi jossain vaiheessa olla alla.

Mun päissäni toi menee 100% matkapyöräksi.
Eikös noi valmistajat ole suht hyvin kategorisoineet omat valmisteensa, omani menee Sport Touringiin :cruising:.

100 % matka- ja oikein juhta tai lehmä tai sohva sellainen, ja mitä niitä lempinimiä onkaan.

Törkeä loukkaus! Vihapuhetta! Choppereita ei MISSÄÄN OLOSUHTEISSA lasketa customeiksi.:banned::kääk::no::rant::O:shoot::vi**ttaa::hanuria::doh:

upsidaa... Mä taisin jäädä kompassikahvit velkaa :blink:

Aattelin että ku kummallakin puksutellaan kainalokarvat lepattaen eikä polvi mee maahan kuin ajoillan päätteeksi nautiskellun baari-illan jälkeen taksijonossa niin se ois niinku sama... Sori !

upsidaa... Mä taisin jäädä kompassikahvit velkaa :blink:

Aattelin että ku kummallakin puksutellaan kainalokarvat lepattaen eikä polvi mee maahan kuin ajoillan päätteeksi nautiskellun baari-illan jälkeen taksijonossa niin se ois niinku sama... Sori !

Eih. Kustomit on semmosia, no, enpäs sanokaan mitn...:paikallatuulee:

Joskus 1600-luvulla oli terminologisia epäselvyyksiä, mutta 2000-luvulla eletään moternia aikakautta, jolloin chopperin määritelmä on yksiselitteinen: +25 tuumaa tai enemmän. Mä oon muuten laatinu tän terminologian...:grin:

Kompassikahveilla saat just ja just hyvitettyä virheesi. Jos toi nyt enää suostuu lähtemään käyntiin, kun noin haukuttiin...:D:grin::p:;)::orgmp:

Back