• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Minkä verran olisit valmis maksamaan mp:n kausivarastoinnista, etenkin Vaasan lähialu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wellu_76
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kausisäilytyksen hinta lämpöisessä tallissa

• alle 120 € / kausi

Ääniä: 22 68,8%
  • 120...140 € / kausi

Ääniä: 4 12,5%
  • 140...160 € / kausi

Ääniä: 3 9,4%
  • yli 160 € / kausi

Ääniä: 3 9,4%

• Ääniä yhteensä
    32
  • Äänestys suljettu .

wellu_76

New member
Minkä verran olisit valmis maksamaan mp:n kausivarastoinnista, etenkin Vaasan lähialu

Vaikka ajokausi on vasta lähtenytkin liikkeelle ajattelin tässä tehdä pientä galluppia kausisäiltyksen (vielä ei viitsi käyttää talvi-sanaa 🙂) kipurajasta, koskien etenkin Vaasan aluetta.

Olen vähän miettinyt sopivan lämpöisen tallin hommaamista huolto/varastotilaksi ja todennäköisesti tilaan mahtuisi muutama pyörä säilytykseen.

Sehän on sellainen asia, ettei mielellään maksa mitään!!

Minulla tällä hetkellä vuokralla tallipaikka 35 euroa/kk, kaksi jakamassa kustannukset. Ei paha mun mielestä.
Paikka läpi vuoden, saa säilyttää työkalut, auton renkaat yms lämpimässä valoisassa tallissa:jippikaijee:

Kunnon paikasta hyvä/kohtuuhinta vrt jos säilyttäisi ulkona tai jossain pihavajassa. Maksoihan tuo autotallinkin rakentaminen parisen kymppiä.....sadalle vuodelle jaettuna parisataa/vuosi ilman korko ja ylläpitokuluja...ja mää käytän sitä korkeintaan 50 vuotta...

Back