Minkälaisia naviteline virityksiä K1200GT

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja saunoja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

saunoja

New member
Olen hommannut Garmin nuvi 500 navigaattorin ja siihen pyöräsarjan. Jonkinlainen teline pitäs kehittää. Tuo vasittu näkyy olevan 95 e. Moni on varmaan kehitellyt hyviä telineitä ite. Olisin kiitollinen, jos kertoisitte sanoin/kuvin eri vaihtoehtoja.
En oikein luota auton lasiin tarkoitettuun imukuppiviritykseen.
En myöskään raaskisi tehdä ylimääräisiä reikiä.

Ja sitten tämä virran otto... tästä näkyy olevan monenlaista mieltä. Olen lukenut näiltä sivuilta (en vain enää löytänyt), että jostakin kohtaa löytyy tätä varten paikka, mutta mistä.
Ja mopo on K 1200 GT vm.2008.

Ostin polkupyöräkäyttöön tarkotetun taskun tankokiinnikkeellä gigantista, makso jotain 20€

Virtatöpseli löytyy akun etupuolelta poikittaiseen "muoviin" nippusiteellä kiinnitettynä, melko hyvin piilossa. Itse otin kylläkin naville virran suoraan akusta.
Navigaattorin laitoin mittariston yläpuolelle "Motodeal"-telineellä, (Garmin 660)

Ram mounthin härpäkkeet on RT.ssä, samat taitaa sopia myös GT:hen. Aikas fiksu kiinnitys kytkinneste säiliön päälle!

Itsellä GT:ssä Pemarin oma teline, joka tulee sarvien väliin. Eikä maksanu muutama vuosi takaperin kuin muutaman kympin.

Kiitoksia kovasti kaikille hyvistä neuvoista
062802jumpie_prv.gif

Telineitä löytyy näemmä monenlaisia. Pari oli helppo avata "klik" , mutta tämä
"Motodeal-teline" ei löytyny. Varmaan vaan en osaa hakea
withstupid.gif

Kerroppa perttip miltä sivulta löytys myyjä kuvia ja hintatiedot.

Yksi ei käynyt tankkilaukun takia, mutta jos kunnon kameran laittais niin se ois kuiten ehoton!

Juha T se sinun teline, mistä sen löytää?

mpe jotain löysin, mutten telinettä...........

Eipä näköjään löydy Motodeal:n sivuilta GT:n kohdalta, mutta samannäköinen on R1200RT-sivuilla, en tiedä onko sama. Garmin 660-navigaattori on senverran painava, että jouduin tekemää/laittamaan lisätukipalat , ettei navi heiluisi niin paljon. Paikka navgaattorille on mielestäni tosi hyvä, näkökentässä hyvin pienellä vilkaisulla.
Touratechiltä löytyy heidän omaan lukittavaan telineeseen GT:n sopiva "putkikaari", millä navi tulee samaan paikkaan mittariston yläpuolelle.

Orggis telineen ostin BMW-diileriltä ellikäs tässä tapauksessa Heinolta. Hyvänä puolella on se että telineessä ei ole yhtään liikkuvaa osaa. Ja sitä voi(-si) räpeltää hyvin ajaessa oikealla tai vasemmalla kädellä. Navigaattorin räpelöiti ajaessa on sitten ankarasti kiellettyä
cool.gif
Jos päädyt orggis telineeseen niin kannattaa asentaa jotain värinöitä vähentävää kumimattoa tai kumitötsät tms GPS:in telineen ja pyörän telineen väliin. Itse epäilen että 550 Zumon GPS:in teline hajosi värinän vuoksi? Eihän silmällä nää mutta ihan mutuna epäilen näin tapahtuneen. Tokihan voi olettaa uudempien Zumon telineet ovat jo muutenkin laadultaan reilusti parempia
tounge.gif

sanoi:
Olen hommannut Garmin nuvi 500 navigaattorin ja siihen pyöräsarjan.

Mitäs tuo satsi sisältää ja mistä hommasit? Kuumeisesti nettikauppoja selaillut ja tuo nuvi 500 alkaa houkuttelemaan hintansa vuoksi.. Mountguys myy ainakin näppärän näköistä telinettä. Mutta minkä piuhan tarvitsen latausta varten?

Edittiä: Eikös tässä olisi kaikki tarpeellinen? Kilks - Mountguys

Edittiä II: ^ Roippeet tilattu.
tounge.gif

Ostin Kemijärveltä Lapin toimistotekniikalta. Myyjänä Pekka Hietajärvi, joka osasi neuvoa laitteen käytöstä ja lupasi neuvoa vastaantulevissa ongelmissa.

Kyllä, muuten samat vehkeet, mutta multa puuttuu vielä laitimmainen oikealta(teline)

sanoi:
Olen hommannut Garmin nuvi 500 navigaattorin ja siihen pyöräsarjan.

Mitäs tuo satsi sisältää ja mistä hommasit? Kuumeisesti nettikauppoja selaillut ja tuo nuvi 500 alkaa houkuttelemaan hintansa vuoksi.. Mountguys myy ainakin näppärän näköistä telinettä. Mutta minkä piuhan tarvitsen latausta varten?

Edittiä: Eikös tässä olisi kaikki tarpeellinen? Kilks - Mountguys

Edittiä II: ^ Roippeet tilattu.
tounge.gif
TÄÄLTÄ löytyy myös samainen sarja, tosin ilman "vastapallukkaa" ja vartta.

Oli siellä myös Nuveja myynnissä, tilasin yhden.

No niinpäs onkin.. olisi pitänyt tilata sieltä. Toi ameriikan teline jää varmastikin tulliin.
thumbs-up.gif
Nooh, ensikerralla sitten.
tounge.gif

Nyt värkkäsin telineen. Pallokiinnitteinen" teline " oli pyöräsarjassa mukana ja siihen palloon porasin reijän, siihen 5 mm pultti joka jarrunestesäiliön alimman vasemmalla pultin tilalle ja yllättävän tukeva tuli. Aika näyttää tuliko tehtyä tyhmyyksiä.  

Virran otin akulta.

lookaround_orig.gif

Back