• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Missä kantaa lompakkoa, puhelinta yms?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teme77
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

teme77

New member
Sarjassamme elämääkin suurempia ongelmia:

Elikkäs kun uudessa nahkapuvussa on julmetun kokoinen kyttyrä ja reppu ei enää istu mukavasti selkään, niin mihin sulloa puhelin ja lompakko? Satulan alle ei mahdu ainakaan hirveän hyvin.

Vanhassa puvussa kyttyrä oli aavistuksen pienempi silleen, että reppu meni mukavasti, mutta ei sitä pelkän lompakon ja kännykän takia aina viitsis reppua raahata mukana. Entisessä pyörässä oli metallitankki, niin IXS:n Speed -tankkilaukku oli huippu. Joku remmilaukku tietty menis, mutta kun....

Syyskylmillä homma on ihan ok, kun kuitenkin puvun päälle tulee laitettua takki, jossa on taskut.

Tällaisen löysin Louisilta KLIKETIKLIK
Taitaa vain olla vähän liikaa Lara Croftin tai Robo Copin näköinen.

Mites muut ovat ratkaisseet tällaisen "ongelman"? Kokemuksia, kiitos
smile_org.gif

Muokataass vielä, että Pololta löytyis TÄLLAINEN
pienempi reisipussi. Vois toimiakin.

Sitten vielä noista takeista. Jollain valmistajalla muistan joskus nähneeni gore-tex -takin, joka oli muotoiltu kyttyrän ympärille tulevaksi. Jos joku muistaa nähneensä sellaisen jossain, niin olisin kiitollinen linkistä.

Elikkäs kun uudessa nahkapuvussa on julmetun kokoinen kyttyrä ja reppu ei enää istu mukavasti selkään, niin mihin sulloa puhelin ja lompakko? Satulan alle ei mahdu ainakaan hirveän hyvin.
Osta muovikorteille mitoitettu peltilompakko Ohlssonilta tai vastaavasta. Siihen mahtuu 6-7 muovikorttia. Ajokortti kannattaa päivittää luottokorttikokoiseksi. Sitten ostat mahdollisimman ohuen puhelimen ja lopetat avaimenperien käytön. Ei ole taskut pullollaan eikä myöskään tarvitse roudata reppua selässä.

Osta muovikorteille mitoitettu peltilompakko Ohlssonilta tai vastaavasta. Siihen mahtuu 6-7 muovikorttia. Ajokortti kannattaa päivittää luottokorttikokoiseksi. Sitten ostat mahdollisimman ohuen puhelimen ja lopetat avaimenperien käytön. Ei ole taskut pullollaan eikä myöskään tarvitse roudata reppua selässä.
Juu muuten hyvä, mutta puvussa ei ole taskuja.

No luottokortti ja kotiavain nyt menee vaikka kalsareihin. Kai sulla kalsarit on jalassa ajellessa?
062802moto_prv.gif

Miten olis, nyt jo muodista poistunut
tounge.gif
, vyölaukku. Itse käytin moista jossain vaiheessa ja siihen mahtuu hyvin lompakko, känny ja muutakin pikkusälää.

edit. näytti muuten löytyvän tuolta Polonkin sivuilta tarkoittamani laukku, mutta sellasia varmasti löytyy lähimmästä laukkukaupastakin. Laukunhan voi kääntää selän puolelle, jolloin se ei ota tankkiin kiinni, kun jollain superkyykyillä ajetaan...

Onhan niitä sellaisia ihan pieniä takkilaukkujakin. Pikku meikkipussi, sinne sopii lompakko, puhelin, tupakat ja muut tarpeelliset pikkukamat.
biggrin.gif

No luottokortti ja kotiavain nyt menee vaikka kalsareihin. Kai sulla kalsarit on jalassa ajellessa?  
062802moto_prv.gif
tounge.gif
tounge.gif
mulla ei muuten ole kalsareita ajaessa,mutta camoissa on taskut.Lomakon tungen mittariston ja pleksin väliin,kun sen kiilaa sinne hyvin nin se sieltä mihkään lähde.Ja penkin alla varalla sellainen kalaverkon tapainen kumilankasysteemi,jos tulee shoppailtua matkoilla,niin sen saa kivasti venytettyä takapenkin päälle ja sinne alle sitten ostokset. Ja nyt pitäis jo kohta siirtyä minunkin niksipirkan lahkoon,tuli niin hyvät niksit?
Jippii sukkahousuille,varsinkin mustille jotka verhoavat ´jonkun pitkiä kauniisti ruskettuneita hoikkia sääriä joissa niin sileä iho ja aivot lamauttava parfyymin tuoksu joka panee polvet notkahtamaan ja kädet nykimään tahattomasti..aaargh
eek.gif
.. karkas..sori
inlove.gif

Joihinkin mopoihin saa "smugglerin", esim Corbinilta...

Miten olis tuommonen, nyt jo muodista poistunut
tounge.gif
, vyölaukku. Itse käytin moista jossain vaiheessa ja siihen mahtuu hyvin lompakko, känny ja muutakin pikkusälää.
Idea on oikein hyvä, mutta kovin monen vyölaukun olen nähnyt hajonneen soljesta. Itse toki en käytä moista...
cool.gif
Pitänee paikkansa, mutta luulis vähän parempien(lue. kalliimpien) kestävän. Itse varmistelin pehmeiden sivulaukkujen kiinnityssoljet nippusiteillä kun niitä käytin. Tässähän vois ajatella varmistavan soljen avattavalla nipparilla...
idea3.gif

Onhan niitä sellaisia ihan pieniä takkilaukkujakin. Pikku meikkipussi, sinne sopii lompakko, puhelin, tupakat ja muut tarpeelliset pikkukamat.
biggrin.gif
Kyllähän takissa on taskutkin.....mutta tarkoitinkin lähinnu tuota pelkkää nahkapukuajelua. Ilman takkia siis.

Tuo paljon parjattu vyölaukku on tullut kyllä mieleeni joskus ja tuossa tarkoituksessa varmaan trenditietoisetkin sen käytön hyväksyisivät...

Tällaisen löysin Louisilta KLIKETIKLIK
Taitaa vain olla vähän liikaa Lara Croftin tai Robo Copin näköinen.
biggrin.gif
LOL. Ääni ehdottomasti tälle SWAT-vaihtoehdolle. Voi jumalauta kuinka hauskaa. Kotilotkin rupeis käyttämään vilkkua kaistanvaihdoissa, kun ei tiedä mitä tuosta kotelosta löytyy.

Itsehän en tämän ongelman kanssa painiskele, kun ajelen gore-tuulipuvussa, jossa taskuja tarpeeksi.

Ne Ohlssonin metallilompakot on kyllä tosi jees. Itellä ei oo, mut eräällä aika läheisellä on käytössä. Ja sinne tosiaan menee kortteja ihan kivasti.
smile_org.gif

Juu muuten hyvä, mutta puvussa ei ole taskuja.
Turjake sentään. Miten olis tetsariliivit tai ammusvyö?
biggrin.gif
+ tuo SWAT-kotelo? Heh..olishan se näky
biggrin.gif

Ei kait...ei tuo Louisin kotelo nyt niin paha ole ku tarkemmin katsoo...Mahtuis vielä kamerakin mukaan yms. Pololta meinasin tilata sen pienemmän reisikotelosysteemin ja hanskat, mutta silti jäi tilaus alle sen minimihinnan. Olisko jollakulla jotain tarvetta jollekin pikku tilpehöörille?

Katsopas tätä. Ainakin tarkoitettu nimenomaan selkäpuolella pidettäväksi. Mulla on ilmeisesti tuota edeltävä versio, olikohan SixDays-mallinimeltään. Mun käytössä palvelee kivasti, huomaamaton ajossa sekä lisäksi melkoinen tilaihme, pienellä sullomisella tuo imaisee vetomiehen viikonloppumatkan tarpeet.
biggrin.gif

Back