Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitavat yleensä ilmoittaa sen, millaiseen putkeen huilu on tarkoitettu... Mutta ettei olis liian helppoa, jotain yleistarviketta olen nähnyt myytävän myös laipan mukaan.Hmnnn... noi Purolan Samsonit on mun Samson-putkiin liian pitkät, toki rälläkkä on keksitty. Vaan ilmoittaakohan nuo ylipäätään tuon halkaisijan nois baffleis sen bafflen laipan mukaan vai minkä paksuisena myytäviin putkiin ne on tarkoitettu? Mun putket kun on 2 1/4" niin eihän niiden sisähalkaisija paljoa yli 2" ole, hieman toki.
Onko sun bafflet samaa mallia kuin tossa kuvassa? Mä kokeilin joskus tuollaisia ja mun mielestä ne veti putken liian tukkoon, oli pakko vähän avata että pyörä sai hengitettyä... Tuon huomasi äänestä (kimakka sointi) ja siitä että ylemmillä kiekoilla iski reversio aika pahasti, kone alkoi röpöttää ja ilmanputsari oli märkänä bensasta. Parhaiten toimi sit lopulta stormin "putkihuilu", jossa oli villat ympärillä (mutta eipä sellainen noihin sun putkiin mahdu ellet rälläkoi lopputaitoksia pois).Nyt on muokatut Taiwaalliset V Twin manufactory bafflet putkissa... hiljni mut äänet on rumat edelleenkin, noi Samsonit on niin tinapaperiputkee et tulee terävää sointia ilmesest putkist läpi. Putket vaihtolistalle jollain aikavälillä.