Mistä Daytonaa pk-seudulla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja k23811
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

k23811

New member
Rukkalle soitin ja sanoivat, että Bikeworldilla olisi myynnissä. No paskat siellä mitään ollut, kun äsken soitin heille. Shopissakaan ei kait ole kuin parit jämäparit, joten mistä uudet Daytonat?

Louisilta varmaan saa tilattua, mutta kun mielellään kokeilisin ennen ostoa ja kannattaisin näin Suomalaista Moottoripyöräkauppaa ™. Edelliset Daytonat kestivätkin 16 vuotta, joten voivat vaikka vähän maksaakin...

Puhe lienee ajokengistä, eikä esim Triumphista... ;-)

R.M.Heinolla on ainakin muistaakseni Tampereella ollut jotain Daytonaa, kannattaa varmaan kysyä heiltä Espoosta. Tai en tiedä kannattaako nyt just messujen aikaan kysellä mistään liikkeestä mitään jos haluaa palvelua.

Daytonaa minäkin kaipailin viime kesänä, vaan ei löytynyt. Niinpä päädyin Oxtarin (nykyisin TCS-merkillä) Airtech-kenkiin ja olikohan lisänimenä vielä Airtech Matrix ? tai jotain, pirun hyvä kenkä kaikin puolin eikä ole ollut enää ikävä Daytonan perään.
smile_org.gif

BW:stä löytyy Oxtar/TCS-saappaita ainakin..

Mulla oli matkaenskakäytössä Daytonan Trans Open GTX (tai joku semmonen) joiden tilalle ostin sittemmin Oxtarin jotkut vastaavat (oisko Infinity). Noita Daytonan kenkiä ei ois saanut kuin tilaamalla joten ajattelin kokeilla vaihteeksi jotain muuta.

Daytonat olivat kyllä huomattavasti paksumpaa ja jotenkin huolellisemmin valitun oloista nahkaa ja jotenkin muutenkin tukevamman oloiset pidemmän päälle. Oxtarit on ihan hyvät kanssa, mutta tuntuu että ne kuluu paljon nopeammin. Lesteissä oli eroa mun kapealle jalalle Oxtarin hyväksi.

Itse itselleni vastaten:
nyt saa näköjään Road Stareja Italoltakin, mutta omani ehdin tilata Biker-Landista Saksasta. Ensin oli kuin olikin väärä koko, mutta postimaksuilla asia hoitui ja nyt sopii kuin valettu. Hintaa kaksine postituksineen tuli 270 euroa, mutta olisin kyllä shopista mieluummin ostanut kerralla sopivat...

Back