• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mistä iso sadeasu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeHooTee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TeeHooTee

New member
Mistä saisi semmoisen sadeasun, joka mahtuis ajopuvun päälle? Kävin kokeilee tuota IXS orca 5XL, ja ei mahtunu. Muuten kyl, mut kun hartioista tuntuu et ratkee jos käsiä liikuttaa. Onko missään isompia? Auttais jos ois vaikka D-mitoituksella.

^Mikäs muuten sun ajotakin koko ja mitat yleensäkkin?
Meinaan hieman sama ongelma..tommonen kölmen äksän proof haalari meinaa olla pikkasen tiukka ja ajatellut et tosta IXS;tä tulis apu?

Hong kong, osta reilun kokoinen normi sadeasu.
Itse ostin sellaisen viimekesän norjan reissulle ja samalla asulla tulen tekemään tämän kesän retkenkin.

Eihän siinä tietenkään lue että alpinestars. Mutta eipä se maksa 100€urodollariakaan.

Takkina IXS 4Xl, joku perus touring-takki, housuina MP-ASU Sporty 3XL D-mitoituksella. Koko itsellä löytyy n.180/120, ja tuo hartiapuoli on ilmeisesti leveähkö.

Hong kong, osta reilun kokoinen normi sadeasu.
Itse ostin sellaisen viimekesän norjan reissulle ja samalla asulla tulen tekemään tämän kesän retkenkin.

Eihän siinä tietenkään lue että alpinestars. Mutta eipä se maksa 100€urodollariakaan.
Tuttavapariskunta hommas myös omat asunsa kyseisestä puljusta, ja suosittelevat kovasti. On helpompi myös pukea ja riisua kuin kokovartalokortsu.

Ittellä on vaan sadehousut (koska tixtexhousujen kalvo ei sit kestänytkään) ja ne on Rukkaa, mutta ei sitä kallista Rukkaa, jota MP-kaupoissa myydään, vaan ihan sellaista, mitä ostetaan matkan varrelta Prismasta
wink.gif
Ostin keltaiset, näin myös mun havaittavuus paranee sateisen harmaalla ilmalla.

sattu tälläinen silmään...

-KLIK-

onko kokemuksia?

mimmosia nuo honkkarin kamat on materiaaliltaan
eli mimmoseen tilaan saa pakatuksi?

nuo mac in a sac asut ois muuten kätsyjä mut
tuo suurin koko xxl meinaa olla turhan tiukka 60 numeroisen takin päälle..
mac in a sac

Back