Mistä löydän mittarin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juti86
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Juti86

New member
Pyöränä on suzuki gsx 750 eli naku malli, ja kaipailisin tähän sellaisia joko orkkis mittareita tai joku hyvä sivusto mistä löytää perinteisempiä neulamittareita eli ei mitään digi-hässäkkää niin kuin tällä hetkellä on!

Oon yrittänyt etsiskellä mutta tuntuu olevan kiven alla eteenkin nuo alkuperäiset..

Myös miten sievästi on mahdollista asentaa mittari muista japsi merkeistä esim kawa, honda tai jammu? jos niistä löytyisi mieleiset..

Ei ole kokemusta noista mittareiden vaihdoista niin ajattelin kysyä aluksi viisaimmilta!  
bowdown.gif

Storm myy tai ainakin myi Viisarilla olevia mittareita, taitavat nekin olla sähköista mallia.

Juu stormilta olen kattonutkin mutta ne neulamittarit niillä on sellaisia missä mukana dogikierrosmittari.. tai sitten ne oli niitä mitkä ei ole E-hyväksyttyjä.

Nuo kolme mittaria nopeus, kierros ja "kojetaulu" olivat vähän sinne päin mutta veikkaan että omat alkuperäiset ois paremman näköiset..
thumbs-up.gif

Miten tuon banditin mittarit onko niissä asennuksen kannalta suuria eroja?

pitääpä ottaa selvää tuosta ruttutukusta ja ebaysta..

Kiitos jo näistä
bowdown.gif
ja laittakaa ihmeessä lisää vinkkejä jos tulee mieleen!!

Ebay taitaa näissä olla se paras, ja jos on harvinainen mittari, niin varmaan myös ainoa mahdollisuus.

eli ebay.com ja ebay.co.uk käyttöön..

Mulla olisi joutilaana Suzuki GS500E -92 nopeusmittari. Olisiko lähelläkään hakemaasi? YV:tä saa laittaa jos kiinnostelee.

Kiitosta vaan kaikille jotka vastas! Eniten kiinnostaa tuo banditin mittariston laittaminen omaan pyörään.. Siinä tuntu olevan hyvin samantyyppiset ratkaisut kuin voisi kuvitella olevan omissa alkuperäisissä.

Nyt sitten ettimään!
062802jumpie_prv.gif

Back