Liikkuuko kisaraaserit jälleenmyynneissä? Pistin o-ilmon tonne yksityiset ilmoittaa puolelle, mut aika huono on täky vaikka en asettanu mitään hintarajojakaan.
saulimail@gmail.com
saulimail@gmail.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitoin sulle mailia.Liikkuuko kisaraaserit jälleenmyynneissä? Pistin o-ilmon tonne yksityiset ilmoittaa puolelle, mut aika huono on täky vaikka en asettanu mitään hintarajojakaan.![]()
saulimail@gmail.com
Tässä olisi sulle mahtava ratapeli vaikka kelpaa hyvin kadullekin.Missäs kaikki vanhemmat pärrät majailee. Mulle tarjottu pelkästään tollasia 2003-2007 pelejä. Eli voi tarjota myös 90-luvun keski- ja loppupuolen raasereita.
Paalissa?Missäs kaikki vanhemmat pärrät majailee.
Ohhoh. Pitäisköhän ostaa itse? Tuohon ostaa vielä tuplavanteet ja varaosia halvalla, niin se on siinä. Tuo takapamppu on muistaakseni simmattu toimivaksi, joten ilmeisesti Öhl*ns on kohtuullisen tarpeeton.
Kyllä sillä ehtii. Vakiona toi R6 on älyttömän luotettava ja suhteellisen pirteäkin vielä.En nyt niin paljoa.Toki tunnen Ollikaisen, mutta en niin hyvin, että olisi tarve hirveästi pushata. Forwasin jo tarjouksen parille kaverille, jotka ovat etsineet pyörää.![]()
![]()
Aarniohan myi omansa suunnilleen samaan hintaan?
Tuo on aika luotettava pyörätyyppi, ja hyvin näytti pysyvän R6 '06 kyydissä. Varmaan tosi ok B:hen, miksei jopa A:han. 600 voisi pysyä paremmin tällaisen tunarin käsissä peruskurvailussa.
Jos Proffa mietit bidaamista, niin muista standit, lämppärit ja vähän käytettyjä renkaita.
Aikas sopivasti tuntuu saavan.Ohhoh. Pitäisköhän ostaa itse? Tuohon ostaa vielä tuplavanteet ja varaosia halvalla, niin se on siinä. Tuo takapamppu on muistaakseni simmattu toimivaksi, joten ilmeisesti Öhl*ns on kohtuullisen tarpeeton.
Ei kyl oo pelkät saunakaljat riittäny.....Aikas sopivasti tuntuu saavan.Ohhoh. Pitäisköhän ostaa itse? Tuohon ostaa vielä tuplavanteet ja varaosia halvalla, niin se on siinä. Tuo takapamppu on muistaakseni simmattu toimivaksi, joten ilmeisesti Öhl*ns on kohtuullisen tarpeeton.
Uutta fillaria kun tekee, meinaa itku tulla ku kattoo 5tkm ajetun edellisvuotisen myyntihintaa.Ainaski ss-koneen viritykset saa antaa lahjaksi, jos yleensä kelleen kelpaa.
Kisoissa jos meinaa käydä, pitää laskea viikonloppuun kusteja about 1ke , ittelleen voi tietty valehdella ettei se niinpal maksa , mutta keskiarvona toi ei taida riittääkkään .
Pari kaatoa keskiarvona/kausi + yleiset matka ym.kulut , osallistumismaksuun ,renkaisiin, ja muihin välittömiin kusteihin lisättynä tekee viivan alle senverran numeroita ,ettei lähtiessä uskois.Nii ja mekatsulle saunakaljat.
Tollasten kauden tai kaksi ajetun fillarien hinnat on mielestäni
aikas kohillaan, nykyjään taitaa jengillä mennä vaan senverran lujaa , että ostetaan uusia ku on varaa.