JuKoS
New member
Nyt kun on hieman ehtinyt kokeilemaan TRX jammua ( 850 vm 96) niin olen havainnut että bensaa menee niin pirusti ja matalilla kierroksilla (alle 4000 rpm) ei tahdo jaksaa käydä tasaisesti kuin ihan kylmänä, esim kaupunki ajossa nykii kuin sammuisi "vuoronperään" toinen pytty pois pelistä, kun kiihdyttää niin vetää kyllä tasaisesti, ja tyhjäkäyntiä käy nätisti.
Luulisin että syynä on kuluneet neula(suutin)putket.
Kaasuttimen korjaussarjassa ei ko putkia ollut (storm) joten tilattiin Dynojet "suutin sarja" no eipä siinäkään noita kaivattuja neulaputkia ollut, neulat kylläkin ja erikokoisia pää ym suuttimia.
Alkuperäisiä löytynee tilaamalla, hinta tosin melko suolainen.
- Mistä olette hankkineet neulaputkia, onko saanut tarvikkeena vai alkuperäisinäkö vain.
- Onko kyseisen neulaputken reikä (jossa neula liikkuu) suora poraus, kartio vaiko peräti negatiivinen tynnyrimuoto )( .
- Mitenkäs tämä Dynojet sarja onko siitä hyötyä kulkuun / kulutukseen, (kunnollisten neulaputkien kanssa tietty).
Luulisin että syynä on kuluneet neula(suutin)putket.
Kaasuttimen korjaussarjassa ei ko putkia ollut (storm) joten tilattiin Dynojet "suutin sarja" no eipä siinäkään noita kaivattuja neulaputkia ollut, neulat kylläkin ja erikokoisia pää ym suuttimia.
Alkuperäisiä löytynee tilaamalla, hinta tosin melko suolainen.
- Mistä olette hankkineet neulaputkia, onko saanut tarvikkeena vai alkuperäisinäkö vain.
- Onko kyseisen neulaputken reikä (jossa neula liikkuu) suora poraus, kartio vaiko peräti negatiivinen tynnyrimuoto )( .
- Mitenkäs tämä Dynojet sarja onko siitä hyötyä kulkuun / kulutukseen, (kunnollisten neulaputkien kanssa tietty).