• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mistä osia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Irmeli
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Irmeli

New member
No niin.. Koska kuuklettaminen alkoi maistumaan jo puulta, niin koitanpa onneani täällä. Elikkäs, kertokaahan nyt mulle mistä mahdan saada helpoiten (lue: suomenkielellä) osia mopooni, kun tarttisin ainakin jarrulevyn. Kytkimellekin tarttee varmaan jotain jossain vaiheessa tehdä, ja löytyyhän sitä vanhassa mopottomessa kaiken näköstä korjailtavaa...
Joku kauppias alko mulle puhelimessa jo väittään, ettei tollasta mopoo ees olis olemassa
biggrin.gif
, (kunnes kerroin että kyseessä on saksasta tuotu vempain)
No kuitenkin , kyseessähän siis on Honda vt500, -85.
Sekin tietenkin kiinnostais, että onko joku toinen mopo niin samanlainen, että on samoja osia  
withstupid.gif

Kaikki tiedot on tervetulleita
062802jumpie_prv.gif

Itsellä on Saksasta tuotu 650 cbx E, jota ei myöskään ole ikuna tuotu suomeen. Brandilta kuitenkin sain osia kun tilatessa annettiin pärrän runkonumero. Muutenkin täytyy kyllä kehua Brandin toimintaa. Kysyin nimittäin pyöräni tehoja heiltä sähköpostitse ja sain vastauksen parin viikon kuluttua. Viestissä pahoittelivat vastauksen viipymistä, olivat kysyneet asiaa Japanista.
thumbs-up.gif
Todella viitseliästä toimintaa, kun ottaa huomioon etteivät he ole tuoneet pärrää Suomeen.

ootko katellu allrightin sivuilta? Näky olevan ainaski tulppia ja jarrupaloja.. jos kyseessä on vt500c..

hii ja kato semmonen sivu ku www.louis.de sieltä luulis löytyvän.. tilaus helppoa ja maksu tapahtuu luottokortilla ja tavarat on aina tullu perille.. suosittelen.. kysele jos haluat tietää mitä sieltä löytyy.. nyt olis kataloogi nokan eessä..
kytkinpaketti ainaki löytyy.. Honda vt500 83-85 n.65egee

Itse seurailen nettimoto sivuilla nettivarosasivuja ja on löytynyt kaikenlaista!! suosittelen
smile_org.gif

Kiitoksia vaan kovasti neuvoista! Johan noistakin alkoi jotain löytymään.. tosin toi saksan kieli ei oo koskaan ollu kauheen "vahva"  
biggrin.gif
mutta kai tämä tästä...
Jarrulevyä näin alkuu etsiskelin, vaan ainakaan itse en sitä löytänyt, tarkoittanee sitä, että Brandtilta tarttee vissiin kysellä
wink.gif
tuppaa vaan oleen noi maahantuojan alkuperäisosat pikkasen tyyriinpiä  
sad_orig.gif

Vaan ei kai tässä parane itkien  
smile_org.gif
meneepä nekin rahat "hyvään tarkotukseen"
062802jumpie_prv.gif

Edelleen saa kertoo uusia paikkoja, mistä noita mopottimen osia voi kyseskellä, mikäli jollekin joku hyvä tulee mieleen ...

Jos siinä on paljon pyöreitä reikiä ja pyöreä keskireikä, niin Hondan osanumero on 45251-MF5-000, jos taas vain pultinreiät ja semmoinen vähän piparkakun näköinen keskireikä, niin silloin 45251-MF5-750. Näillä voit kysyä Brandtilta ja hakea esimerkiksi osoitteesta www.cmsnl.com, tai www.davidsilverspares.com, jotka osaavat toimittaa vanhempiinkin Hondiin osia. On tosin kallista, joten toivottavasti noilla numeroilla on tehty johonkin yleisempäänkin laitteeseen jarrulevyjä, jolloin voisi löytää tarvikkeena. Numerot 20.7.1986 päivitetyn varaosakirjan mukaan.

Back