• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mistä pieni magneettikiinnitteinen tankkilaukku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KatjaN
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
HELD-4525.jpg

Mulla olis tollanen ylimääräsenä Vantaalla jos joku tarvitsee.
Sanotaanko, että 10€

Mites nuo tankkilaukut noin niinku käytännössä?? Kestääkö ne paikallaan, vai pitääkö koko ajan venkslata eestaas..? Arvelin ostaa jonkun motonetin laukun kesän pidempiä reissuja varten, sais nopeesti kaikki tärkeimmät siihen!! Kommentteja, kitooooos!!
biggrin.gif

Mites nuo tankkilaukut noin niinku käytännössä?? Kestääkö ne paikallaan, vai pitääkö koko ajan venkslata eestaas..? Arvelin ostaa jonkun motonetin laukun kesän pidempiä reissuja varten, sais nopeesti kaikki tärkeimmät siihen!! Kommentteja, kitooooos!!
biggrin.gif
kylly mulla ainakin paikallaan on HELD pysyny,ainoo mikä mua henk.koht vituttaa on se tankkaaminen noitten viritysten kans
shaun.gif

biggrin.gif
kylly mulla ainakin paikallaan on HELD pysyny,ainoo mikä mua henk.koht vituttaa on se tankkaaminen noitten viritysten kans  
shaun.gif
Hä? eipä vielä ole tullu eteen et vaikeeta olis, nostaa laukun mittarin päälle tai penkin päälle, tankkaa, hakee "pahvikahvin" ja imasee röökin seuraksi, heittää laukun tankin päälle ja hurauttaa seuraavat 400km ja kun on avattava kypärä niin ei sitäkään tarvi päästä poistaa (nopeuttaa stoppia ainakin minuutilla
biggrin.gif
)

Muistat vaan varoa sen pankkikorttisi magneettinauhaa, kertakosketus tankkilaukun pohjaan ja saat tilata uutta korttia...  
sad_orig.gif

Tästähän oli myytinmurtajissa juttua, eikä sitä magneettiraitaa ihan tavallisilla magneeteilla saanu pilalle. Onko sun kortti hajonnu?
Onko tästä kokemuksia, voiko laittaa pankki- tai muita kortteja tankkilaukkuun, jossa magneettikiinnitys?

Itsellä on kerran käsilaukun magneetti syönyt kortin käyttökelvottomaksi, taitaa olla vielä kovempi korttisyöppö tuo tankkilaukku
lookaround_orig.gif
.

Muistat vaan varoa sen pankkikorttisi magneettinauhaa, kertakosketus tankkilaukun pohjaan ja saat tilata uutta korttia...  
sad_orig.gif

Tästähän oli myytinmurtajissa juttua, eikä sitä magneettiraitaa ihan tavallisilla magneeteilla saanu pilalle. Onko sun kortti hajonnu?
Onko tästä kokemuksia, voiko laittaa pankki- tai muita kortteja tankkilaukkuun, jossa magneettikiinnitys?

Itsellä on kerran käsilaukun magneetti syönyt kortin käyttökelvottomaksi, taitaa olla vielä kovempi korttisyöppö tuo tankkilaukku  
lookaround_orig.gif
.
Eikos se siru ole tätä päivää
nixweiss.gif

Ei kannata korttia alimmaiseksi magneetteja vasten laittaa. Myyttäreissä ne sai kortin pimeäksi kun heilauttivat sitä magneetin päällä. Jos vain laittaa kohdalleen ja nostaa pois niin ei vaikuttanut.

Back