Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä tulen hakemaan?Mulla olis tollanen ylimääräsenä Vantaalla jos joku tarvitsee.
Sanotaanko, että 10€
Laukku löyti uuden kodon.Mistä tulen hakemaan?Mulla olis tollanen ylimääräsenä Vantaalla jos joku tarvitsee.
Sanotaanko, että 10€
kylly mulla ainakin paikallaan on HELD pysyny,ainoo mikä mua henk.koht vituttaa on se tankkaaminen noitten viritysten kansMites nuo tankkilaukut noin niinku käytännössä?? Kestääkö ne paikallaan, vai pitääkö koko ajan venkslata eestaas..? Arvelin ostaa jonkun motonetin laukun kesän pidempiä reissuja varten, sais nopeesti kaikki tärkeimmät siihen!! Kommentteja, kitooooos!!![]()
Hä? eipä vielä ole tullu eteen et vaikeeta olis, nostaa laukun mittarin päälle tai penkin päälle, tankkaa, hakee "pahvikahvin" ja imasee röökin seuraksi, heittää laukun tankin päälle ja hurauttaa seuraavat 400km ja kun on avattava kypärä niin ei sitäkään tarvi päästä poistaa (nopeuttaa stoppia ainakin minuutillakylly mulla ainakin paikallaan on HELD pysyny,ainoo mikä mua henk.koht vituttaa on se tankkaaminen noitten viritysten kansMites nuo tankkilaukut noin niinku käytännössä?? Kestääkö ne paikallaan, vai pitääkö koko ajan venkslata eestaas..? Arvelin ostaa jonkun motonetin laukun kesän pidempiä reissuja varten, sais nopeesti kaikki tärkeimmät siihen!! Kommentteja, kitooooos!!![]()
![]()
Onko tästä kokemuksia, voiko laittaa pankki- tai muita kortteja tankkilaukkuun, jossa magneettikiinnitys?Muistat vaan varoa sen pankkikorttisi magneettinauhaa, kertakosketus tankkilaukun pohjaan ja saat tilata uutta korttia...![]()
Tästähän oli myytinmurtajissa juttua, eikä sitä magneettiraitaa ihan tavallisilla magneeteilla saanu pilalle. Onko sun kortti hajonnu?
Eikos se siru ole tätä päivääOnko tästä kokemuksia, voiko laittaa pankki- tai muita kortteja tankkilaukkuun, jossa magneettikiinnitys?Muistat vaan varoa sen pankkikorttisi magneettinauhaa, kertakosketus tankkilaukun pohjaan ja saat tilata uutta korttia...![]()
Tästähän oli myytinmurtajissa juttua, eikä sitä magneettiraitaa ihan tavallisilla magneeteilla saanu pilalle. Onko sun kortti hajonnu?
Itsellä on kerran käsilaukun magneetti syönyt kortin käyttökelvottomaksi, taitaa olla vielä kovempi korttisyöppö tuo tankkilaukku.![]()