Mistä pikakaasu gixeriin?

5 tai 6 litranen gikseri! mistä niitä saa?

...sori, ei voinut vastustaa
nixweiss.gif
 
Ystävämme ebay auttaa tässäkin: hakusanalla "quick action throttle" löytyy vaihtoehtoja niistä muovirenkuloista ihan oikeisiin kahvoihin asti. Varmaan googlettamalla löytyy vielä lisää...

Ei välttämättä mikään hölmömpi hankinta, joskus tuntuu, että ranne on vähän turhankin mutkalla kun yrittää epätoivoissaan suoralla paikata sitä mitä mutkissa häviää
smile_org.gif


br, Mikko
 
Ystävämme ebay auttaa tässäkin: hakusanalla "quick action throttle" löytyy vaihtoehtoja niistä muovirenkuloista ihan oikeisiin kahvoihin asti. Varmaan googlettamalla löytyy vielä lisää...

Ei välttämättä mikään hölmömpi hankinta, joskus tuntuu, että ranne on vähän turhankin mutkalla kun yrittää epätoivoissaan suoralla paikata sitä mitä mutkissa häviää
smile_org.gif


br, Mikko
Jeps, pitänee hommata sellainen muovinpalanen.

Se on tosi että tuota kahvaa ei saa käännettyä samalla otteella pohjaan ihminen jolla on normaali liikerata ranteessa, jos nyt pikkasen liioittelee.
 
Gixxer.com:ssa on ollut jotain juttua että ovat vaihtaneen noita kahvoja Rykkösen kahvoihin... Ilmeisesti Rykkösessä on lyhyempi kaasunliike kuin Gixussa. Tolla modilla siitä ei kuitenkaan tuu sellasta että alta 1/2 kiekkaa ja kaasu on täysin auki....
 
Gixxer.com:ssa on ollut jotain juttua että ovat vaihtaneen noita kahvoja Rykkösen kahvoihin... Ilmeisesti Rykkösessä on lyhyempi kaasunliike kuin Gixussa. Tolla modilla siitä ei kuitenkaan tuu sellasta että alta 1/2 kiekkaa ja kaasu on täysin auki....
Onko se nyt sitten kovin pikakaasu, mikäli liikerata yli tuplaantuu? Normaalit kahvat avaa läpät selälleen n. 1/4 kierroksella
 
Gixxer.com:ssa on ollut jotain juttua että ovat vaihtaneen noita kahvoja Rykkösen kahvoihin... Ilmeisesti Rykkösessä on lyhyempi kaasunliike kuin Gixussa. Tolla modilla siitä ei kuitenkaan tuu sellasta että alta 1/2 kiekkaa ja kaasu on täysin auki....
Onko se nyt sitten kovin pikakaasu, mikäli liikerata yli tuplaantuu? Normaalit kahvat avaa läpät selälleen n. 1/4 kierroksella
No siis juuri sitä tarkotin
biggrin.gif
meni vaan numerot sekasin... Pikasempi kaasu kuin normi mutta ei mikään täysin superbike tyylinen on/off-kaasu.
 
Gixxer.com:ssa on ollut jotain juttua että ovat vaihtaneen noita kahvoja Rykkösen kahvoihin... Ilmeisesti Rykkösessä on lyhyempi kaasunliike kuin Gixussa. Tolla modilla siitä ei kuitenkaan tuu sellasta että alta 1/2 kiekkaa ja kaasu on täysin auki....
Se on pelkkä se kumitutti. Siinä on isompi säde, nii se pienentää sitä kääntöastetta. Toinen mitä noi oli tehny oli se, et laittaa nippusiteen palasen siihen vaijerin ja sen throttle-bodyn väliin, missä sit se suurentaa kans sitä kääntöastetta.

Gixxer foorumilta löytyy noista lisää kun vähän hakee throttle hakusanalla.
 
Gixxer.com:ssa on ollut jotain juttua että ovat vaihtaneen noita kahvoja Rykkösen kahvoihin... Ilmeisesti Rykkösessä on lyhyempi kaasunliike kuin Gixussa. Tolla modilla siitä ei kuitenkaan tuu sellasta että alta 1/2 kiekkaa ja kaasu on täysin auki....
Se on pelkkä se kumitutti. Siinä on isompi säde, nii se pienentää sitä kääntöastetta. Toinen mitä noi oli tehny oli se, et laittaa nippusiteen palasen siihen vaijerin ja sen throttle-bodyn väliin, missä sit se suurentaa kans sitä kääntöastetta.

Gixxer foorumilta löytyy noista lisää kun vähän hakee throttle hakusanalla.
No tuota nippuside systeemiä en suosittelis kyllä kenellekään.

Ainakin itse katson kieroon tuollaisia virityksiä. Ei se pikakaasu kuitenkaan nyt niin kallis ostos ole, etteikö sitä voisi ostaa uutena kaupasta. Ainakin mulla nousee niskavillat pystyyn tuosta nippuside virityksestä... ei paljoa tartte mielikuvitusta että mitä tapahtuu kun se nippuside menee siellä jotenkin poikittain ja jumii kaasun?
 
Jos sen nippusiteen laittaa, niin itsekin laittaisin kyllä liimaa väliin. Se myynnissä oleva koneistettu muoviputkenpalanen istuu ihan kivasti, mutta hintaa on EUR/GBP 25, eli aikas hyvä myyntikate.

Jos ihan kaasua lähtee ostamaan, niin se domino ei mene ihan heittämällä Suitsaan. Siihen tarvitsee vaihtaa sähköt ja vaijerit. Suitsassa on kahvan päässä sellaiset rautaohjurit, joita on vaikea saada sopimaan. Ennemmin ostaa sen Robby Moton kahvan jossa on omat mallikohtaiset vaijerit mukana. Sähköt täytyy vaihtaa joka tapauksessa, mutta ei ole iso homma.
 
Gixxer.com:ssa on ollut jotain juttua että ovat vaihtaneen noita kahvoja Rykkösen kahvoihin... Ilmeisesti Rykkösessä on lyhyempi kaasunliike kuin Gixussa. Tolla modilla siitä ei kuitenkaan tuu sellasta että alta 1/2 kiekkaa ja kaasu on täysin auki....
Se on pelkkä se kumitutti. Siinä on isompi säde, nii se pienentää sitä kääntöastetta. Toinen mitä noi oli tehny oli se, et laittaa nippusiteen palasen siihen vaijerin ja sen throttle-bodyn väliin, missä sit se suurentaa kans sitä kääntöastetta.

Gixxer foorumilta löytyy noista lisää kun vähän hakee throttle hakusanalla.
No tuota nippuside systeemiä en suosittelis kyllä kenellekään.

Ainakin itse katson kieroon tuollaisia virityksiä. Ei se pikakaasu kuitenkaan nyt niin kallis ostos ole, etteikö sitä voisi ostaa uutena kaupasta. Ainakin mulla nousee niskavillat pystyyn tuosta nippuside virityksestä... ei paljoa tartte mielikuvitusta että mitä tapahtuu kun se nippuside menee siellä jotenkin poikittain ja jumii kaasun?
veit jalat suustani...ei mitään virityksiä, tai no jos haluaa jännitystä elämään ja vauhtia ja vaarallisia tilanteita niin sitte...
niin ja kummasti nuo nopeammat kerkii ihan tavallisellakin kaasulla, kumma juttu
nixweiss.gif

062802moto_prv.gif
 
Back
Ylös