• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mistä raiserit CBR 1000F:ään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jari71
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jari71

New member
Ajoasentoa viilaamassa, mutta mistä raiserit 1000F:ään? Sivuilta löytyy kyllä tupla-XX neuvoja yllin kyllin, mutta tähän en löytänyt vastausta.
Vai sopisiko XX:n raiserit "heittämällä" tähänkin pyörään? Vuosimalli on -99.

XX:n raiserit ei sovi, mutta CBR 600:n F1,F2 ja F3 versioiden sopivat, kuin myös VFR 750:n kuuluvat sopii....netistä..n.90 ekua ja simppelit asentaa..

Kiitos tiedosta. Nyt onkin valinnan varaa reilusti enemmän kun selvisi, että nuo mainitsemasi mallit sopivat myös.  
thumbs-up.gif

Toinen vaihtoehto on tietysti crossitangon asentaminen mutta se vie jo mielestäni pyörän "henkeä" vähän vikasuuntaan? Onko kellään tästä kokemuksia ja kommentoitavaa suuntaan tai toiseen? Stormilla näyttäisi ainakin olevan muutossarja...

Jos olisi ollut oma, niin olisit varmaan kehunut edulliseksi
tounge.gif
.
45mm nostaa ajoasennon jo aika pystyyn. Ajattelin itse, että puoletkin tuosta voisi riittää mutta milläs kokeilet?  
nixweiss.gif

edit: Nuo yllä olevat nettivaraosan korotuspalat taitaa olla kiinni nettimoton ID:ssä 931137. Kolmannessa kuvassahan laite näyttää jo minun silmiin chopperilta!
biggrin.gif

Stormilta hain tangon ja muutossarja, ja tuli paljon parempi. Toki makuasiahan sekin on.
bowdown.gif

Stormilta hain tangon ja muutossarja, ja tuli paljon parempi. Toki makuasiahan sekin on.
bowdown.gif
Tuota olen itsekin miettinyt, mutta lähinnä vaihtoehtona B.

idea3.gif
Sanokaas viisaat onko kauhian kova riski  
ghostface.gif
, jos nostaa cliparit 15-20mm ylöspäin ilman risereitä? Eihän ne ole kuin puristettuna putkiin normaalistikaan. Nyt olisivat vain vähän ylempänä. Vai mikä salaisuus riserissä piilee??  
kaboom.gif

Hep!

Saakos siis jostain orkkis tankoon+kiinnikkeisiin jotain korotuspalaa??
Mulla on jo kahvalämmpäritkin kiinni enkä viitsisi koko tankoa vaihtaa (ja maksaa...)

Millä noita voi hakea netistä - löytyykö kotomaasta?
Pyörä sigun mukainen.

Back