• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

mistä siirtosarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kaasukasi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kaasukasi

New member
elikkä pitäs saaja pyörään se jalkatappien siirtosarja. saiskos netistä jostain tilattua? myös joku 08-alueella oleva ostopaikka kelpais.. kiitos jo etukäteen
smile_org.gif

No niitähän nyt löytää esim. Duellin jälleenmyyjiltä, 08-alueella esim. Ylivieskassa Autotalo Savusalo on ainakin itselleni tarjonnut varsin hyvää palvelua. Tuota kuvastoa selaillessa näyttäis ovh. olevan XV535:n siirtotappisarjalle 744 egeä...

uh... halvempiki kelpais
biggrin.gif
täytynee eka vilkuilla jotain käytettyjä. kiitos siltii. täytyy kuitenki käydä huomena savusalolla visiitillä.

Antaahan ne toki hieman hinnasta Savusalolla pois, mutta enpä ole itse vielä törmännyt edullisiin uusiin siirtosarjoihin. En kyllä jaksa ymmärtää, mikä niissä oikein maksaa. Jos ei olis ollut omassa pyörässä valmiina paikallaan, niin kyllä tekis kipeää lähteä ostamaan uusia...

SpareWheelin kautta pitäis saada Mapam:in sarjoja, ainakin itse Shadowiin ostin viime kesänä. Näytti listahinta olevan 359 egeä. Taitaa olla halvin mahdollinen sarja, itse en ainakaan ole halvempiin törmännyt, laatu on kuitenkin hyvä
buttrock.gif

Back