• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mistä Sweepin kamat tulee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HarWa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

HarWa

New member
Minkä maan tuotoksia noi on? Ostin 2-osaisen Sweep Bandit nahka-asun summassa, enkä ole vielä ehtinyt tuotteeseen tutustumaan.

Tekeekö tuolla mitään?

Eikö siinä ole mitään lappuja, made in china tms?
Omassa ajoasussa oli suomenlippu, kuulemma suunniteltu Suomessa mutta tehty kiinassa tms halvan työvoiman maassa.

Kun käytät hakua löydät kokemuksia sweepin ajoasuista..
Täällä keskusteluja sweepistä

Pakistanissa on kuulemma mestat, joista tulee ainakin Eurobikerille Sweep -merkillä varustetut nahkiaiset ja osa tekstiileistäkin. Materiaali kuitenkin tulee noihin ympäri maailmaa. Suunnittelu, mallit, mitoitus ja tuotemerkin omistus on suomalaista alkuperää!!!

Itsellä ollut vuosia mm. Sweepin nahkoja kovassa käytössä, ovat kestäneet todella hyvin. Se härmän lippu antaa toki sellaisen "käsityksen", jotta täällä tehty. Hinta/laatusuhde oikein hyvä, ainakin nahkiaisissa!!!
062802moto_prv.gif

..ai niin! Maito tulee kuitenkin meidän Siwasta!!
omg.gif

Kiitos.

Katsotaan, miten kamat kestää. Uudet kengät pitää vielä löytää, mut viikon päästähän on messut. Jos sattuis löytyy jotain ostettavaa.

Noissa on välillä ollut "laatuongelmia", ts. saumat auenneet jne, mutta Eurobiker vastaa huutoonsa 100% että sinällään so not. Jos tulee onglemia niin Eurobikeriin yhteys, takuu toimii tosi hyvin. Yhdet Sweepin nahkahanskat mulla on, ja ne on edelleen 2 kauden jälkeen yhet mun lemppareista vaikkeivat vettä pidäkään. Ko. hanskoissa ei mitään laatuongelmia.

Ittellä oli Sweepin kamoja kunnes kyllästyin viemään niitä korjattavaksi Eurobikeriin (joinain kertoina, esim. tix-tex-housuissa) sain uudet hyllystä suoraan.... Enää ei oo Sweepin kamoja. Tosin täytyy sanoa että esim STR on tuottanut pettymyksiä myös vaikka on pitänyt olla "laatukamaa" (sadekalvo ei oikein toiminut). Sittemmin olen tix-texit unohtanut ja silloin kun pitää tekstiiliä käyttää (esim kylmäkausi, sataa) ajan vain Rukalla, muina aikoina nahat on Alpinestarsia, Dainesea jne. Toki hintaluokassakin pompattiin ylöspäin.

Mutta korostan, mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Eurobikerista.

Niin siis vastataan ihan kysymykseenkin; ne tulee tosiaan jostain huitsun nevadasta, mutta ovet siis Eurobikerin omaa tuotantoa ja suunnittelua.

Hyviä kokemuksia on Sweepin nahkaisista ajoasuista. Pari kertaa olen heittäytynyt nahkapuvulla radalle ja hyvin on kestäneet/suojanneet mitä nyt pientä pintanaarmua pukuun ja ukkoon tulllut
smile_org.gif

Hyvin on kestänyt saumat parit kaadot ja uusia taitaa vielä tulla.Ja iloinen yllätys oli se et mahtuu vielä samaan pukuun!

Hyviä ovat, hinta / laatu ihan jees 4 vuotta noiden kamoilla ilman brobleemia, radalla ajetaan kengurulla tosin

Hmm..
Ei yhtään positiivista asiaa sanottavana Eurobikerin "kamppeista"...

"coret" ostetu 4 vuotta sitte.. kesti vuoden.. saumat auki.. ei pidä vettä..

Keväällä ostin ajosaappaat.. eka kerralla vesisateessa liimoista saumat auki.. molemmista..

kevyet ajohousut.. kalvo erillään.. ei pidä vettä..

Viimekesänä tankkilaukku.. saumat hajos norjan reissulla..

kello/lämpömittari.. eka vesisade.. heitti pelaamasta..

Jotta silleen..

Halvalla ei saa hyvää.. ei edes keskinkertasta..

Ainoa "hyvä" ostos oli GPAn potta.. mutta eivät myy niitä enää.. kait..

Itellä Sweepin 2-osainen nahkapuku ja hanskat ja windstopper-puku, taitaa olla neljättä vuotta nyt. Todella tyytyväinen olen ollut. Ainoastaan takin vetoketjuista meni osa vaihtoon pari vuotta sitten, mutta suutarilla ei paljon kustantanut vaihdattaa. Mielestäni hinta-laatusuhde ollut todella hyvä.

Mutta siitä Suomen lipusta. Kaveri oli käynyt tällaisen keskustelun Sweepin takista jossain liikkeessä:

Kaveri: Missäs nämä tehdään?
Myyjä: No Suomessa, Suomessa.
Kaveri: OK. Löytyykö kokoa M?
Myyjä: Hetkinen... Meillä ei ole mutta voin kysyä maahantuojalta.

Mulla Sweepin 2-osainen nahkapuku viidettä kautta ja hommansa hoitanut hyvin, ainoa mistä voi sanoa on toi takin vetoketju joka menee vaihtoon täälläkin.

Back