Noissa on välillä ollut "laatuongelmia", ts. saumat auenneet jne, mutta Eurobiker vastaa huutoonsa 100% että sinällään so not. Jos tulee onglemia niin Eurobikeriin yhteys, takuu toimii tosi hyvin. Yhdet Sweepin nahkahanskat mulla on, ja ne on edelleen 2 kauden jälkeen yhet mun lemppareista vaikkeivat vettä pidäkään. Ko. hanskoissa ei mitään laatuongelmia.
Ittellä oli Sweepin kamoja kunnes kyllästyin viemään niitä korjattavaksi Eurobikeriin (joinain kertoina, esim. tix-tex-housuissa) sain uudet hyllystä suoraan.... Enää ei oo Sweepin kamoja. Tosin täytyy sanoa että esim STR on tuottanut pettymyksiä myös vaikka on pitänyt olla "laatukamaa" (sadekalvo ei oikein toiminut). Sittemmin olen tix-texit unohtanut ja silloin kun pitää tekstiiliä käyttää (esim kylmäkausi, sataa) ajan vain Rukalla, muina aikoina nahat on Alpinestarsia, Dainesea jne. Toki hintaluokassakin pompattiin ylöspäin.
Mutta korostan, mulla ei ole mitään pahaa sanottavaa Eurobikerista.
Niin siis vastataan ihan kysymykseenkin; ne tulee tosiaan jostain huitsun nevadasta, mutta ovet siis Eurobikerin omaa tuotantoa ja suunnittelua.