40v on niin pitkä aika ettei siitä rahallisesti ainakaan itselle ole mitään hyötyä. Mutta jos ostaa itselle mieleisen pyörän ja sama maku on muillakin ja pyörä on vielä hyvä niin eihän siitä kannata luopua, jos pystyy pitämään. Mutta jos ostaa alunperinkin kalliin pyörän niin sitä on sitten pakkokin pitää kun ei sitä kukaan osta kalliilla (eli pitäisi myydä halvalla) eikä voi laskea sen varaan että joskus arvo nousee. Onkohan niitä ostajia sitten myöhemminkään, jos arvo on noussut. Itse olen omista pyöristä ajatellut, että lähes ilman menevät joskus. Mutta olenpahan ajanut omasta mielestä parhailla pyörillä, autoissa semmoinen ei onnistuisi millään. Olen kyllä vähentänyt ehkä tulevilla klassikoilla ajamista, mutta enemmänkin kustannussyistä.
Eli eiköhän ne tulevaisuuden klassikot ole niitä nytkin haluttuja tai niiden ensimmäisiä malleja. Gixxeri 1987 ja ehkä 2005, Busat (niitä vain on ehkä liikaa), VMax, BMW GS, BMW K1600, CBR600 (monen eka iso pyörä), R1. Vanha Katana on kyllä hieno ja CBX 1000, jos vanhempia ajatellaan. Kyykyistä BMW S1000RR, mutta ehkä kyykyt ei pysy suosittuina. HP4 tulee kyllä olemaan haluttu. RC30 on jo klassikko.