• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Mistä X:n muotoinen tukirauta kilven taakse..?

käyttäjätunnus

New member
Elikkä semmonen ohut tukirautapala hakusessa kilven taakse. Reiät pitäis olla siinä samanlailla, kuin normi rekisterikilvessä. Kohta alkaa taas kilpi halkeamaan ja en nyt jaksais neljättä hakea enää tänä kesänä. Uudenmaan alueelta..

Pitääkö sen just olla X:n mallinen? Kipase lähimmästä peltisepänliikkeestä hakemaan pikkasen kilpeä pienempi, vaikka 1,5 taikka parin millin paksunen pellin pala. Tuommonen mun harrikassa on eli kestää myös tärinää... Tosin peltisepänliikkeessä varmaan tekevät siitä X:n muotoisenkin, jos sen välttämättä pitää semmonen olla...
smile_org.gif

Kelpaisiko vaihtoehto raudalle?
Itellä myös alko kilpi poreilee kiinnitysten kohtaalta ja leikkasin sinne taakse normaalista 10L mustasta kanisterista kilven kokoisen( tai itseasiassa hieman pienemmän) palan. Leveämpi sivu oli juuri passelin kokoinen. Poralla reiät muoviin ja kilpeen takapuolelle kiinni. Tällä menty ainakin 2 kesää ja poreet kilvessä eivät ole muuttuneet miksikään.

Tää nyt vähän sivuaa aihetta, mut en voi olla kertomatta.
Mantorpissa näin kivan yksityiskohdan miten rek.laatan voi "somistaa."   Yhden Harrikan rek.kilpi oli kehystetty alu-profiililla.  Siis jokseenkin samannäköinen kun vastaavaa saa valokuvausliikkeistä.  "Kymppikilpi" ja oli kuulkaas hyvännäköinenen.
062802moto_prv.gif

Itsellä on vahviste tehty kirkkaasta n 10 mm vahvasta pleksistä, alareunaan kaiversin Vn 1500 ja nyt olis aikeissa porata yläpäähän pari ledinmentävää koloa...antaa valon kivasti sinne kaiverrukselle.

Itse tilasin alkukesästä Suzukin maahantuojalta ihan rekisterikilven taustalevyn. Materiaali on kai akryyliä. Reiät oikeilla kohdilla, Suzuki -merkki alareunassa ja hinta kohdallaan.

Tässä oli mulle sopiva vaiva / hyöty -suhde.

Back