Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä v**un ylivuotoletkusta?! Ai että öljytila on yhteydessä täysin vapaasti ulkoilmaan vähän niinkuin kaasarin ylivuotoletkujos sitä on liikaa ni se tulloo ulos ylivuotoletkusta ja sotkee jokapaikan, sen kummempia ei tapahtune... eri asia jos sitä on liian vähän![]()
Näinhän se. Mm. bemun saa vuotamaan aika helposti lisäämällä öljyä liikaa. Liika lisäys onnistuu jopa turhan helposti, sillä tikkua ei ole ja öljysilmä täyttyy todella hitaasti. Korjauskonsti onkin sitten vaihdelaatikko irti ja stefan vaihto, mahdollisesti myös kytkin uusiksi.On kuulunut huhuja että joissain kuivakytkimisissä laitteissa kun laittaa liikaa öljyä painaa kehittyvä ylipaine öljyn kytkimelle ja seuraukset voi arvata. En ymmärrä mitä järkeä on laittaa liikaa öljyä. Miksei laittaisi vaan ihan kiltisti ohjekirjan mukaan oikean määrän. Parempi laittaa ylärajaan, käydä ajamassa hieman ja tarkistaa vielä öljynmäärä uudelleen.
Mitäs hauskaa tuossa oli? Taitaapa melkein kaikki jotka mopoilla kikkailee täyttää öljyä aina vähän extraa... Ei nyt ihan litraa, mutta kyllä mä ainakin aika reilusti sitä ylämerkin yli lorautan eikä oo ollut mitään ongelmia.Hauskin tarina, minkä olen aiheesta kuullut, tuli tarvikemyynnin nuorelta mieheltä, joka kertoi, että panee aina litran ekstraa, koska koko ajan mennään ”hytti pystyssä” ja silloin…
Minua se huvitti -olkoonkin, että teon syy oli asia-argumentoitu.Mitäs hauskaa tuossa oli? Taitaapa melkein kaikki jotka mopoilla kikkailee täyttää öljyä aina vähän extraa... Ei nyt ihan litraa, mutta kyllä mä ainakin aika reilusti sitä ylämerkin yli lorautan eikä oo ollut mitään ongelmia.
ei sitä pyörää takajarrulla pysäytetä...No omasta kokemuksesta joka johtui siitä,että huollossa oli laitettu liikaa öljyä koneeseen.Ompa muuten aika paskamainen fiilis kun huomaat tossa kovassa jarrutuksessa et mihinkäs ne on hävinneet kun tuo "hukkaputki" oli heittänyt kaiken ylimääräisen takajarrulevylle
Onneksi tilanteesta selvittiin "kalsareitten" vaihdolla![]()
![]()
hyyyyiiiiii, kuka semmosta tekee?pysäytetään jos on se hytti pystyssä.![]()