Mitä maksuja kun ostaa briteistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja peltzi82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

peltzi82

New member
Eli tyhmä kysymys, mutta tuleeko jotain tullia tai vastaavaa jos ostaa "Englannista" esim. putkiston? EU alueeltako ei nyt sitten muita maksuja tule kuin tietysti lähetyskulut (ja se alv maksetaan yhden kerran eli Suomeen ei tarvii sitä enää maksaa jos se on jo brittien hinnassa mukana?!?!)...

Tuotteen hinnan ja kuljetuskulut suomeen - Saarivaltio on EU:ta, vaikkei aina uskois ;)

Englanti tai Brittein saaret ovat käsittääkseni osa EU:ta, niillä vaan ei ole EU-valuutta eli euro käytössä.. ööh selvinpäin muistaisin termit ehkä. Käsittääkseni tulliseuraamuksia ei tule, sikahintainen punta euroon verrattuna jonkun verran hillitsee kaupankäyntiä, ja mopontuonnissa 'vääränpuoleisen' liikenteen aiheuttama säädösjupakka sinänsä. Mutta fiksut oikaiskoon, mielestäni senkun tilaat jos kiinnostaa. Tsekkaa ihmeessä Saksan hinnat ensin.

Tämä tuote olisi kyseessä... Ei oikein halvempia tunnu löytyvän mistään... Käytettynä ei löydy mistään halvalla (kaikki pyytää Suomessa 450€ tai enemmän!) ja uutena Saksasta tai muualta ei saa alle 500€:oon... Noille tulisi hintaa n. 400€ kaikkine kuluineen.

On tuolta Briteistä tullu osa poikineen tilattua/ ostettua, eikä muuta oo tarvinnu, kuin maksaa rahti ja tietty ne tilaamansa kamat.
Nytkin odotellaan taas uutta pakettia saapuvaksi...
sport05.gif

Kyllä se EU sääntö pätee, don´t worry. Ja, eikun tilailemaan!
062802moto_prv.gif

Ootko kokeillu tätä mestaa? emotoUK

Tuolta ollaan kaikki tilattu, ja palvelu on pelaanut!

http://www.biker-bitz.co.uk/ <-- tuolta tilasin itse ensimmäiset pöntöt Busaan (Viper Stainless Oval x 2).
Oliko hyvät äänet pöntöissä? (Verrattuna sun nykyisiin Yosheihin) Aika ovela hinnasto kuin kaikkiin merkkeihin maksaa saman verran!  
smile_org.gif
Kyllä ne ihan kivan kuuloiset oli, ainut miinus tuli niistä kiinnityspannoista joista toinen katkesi jossain vaiheessa kesää. No sen sai helposti korvattua itse tehdyllä. Hinnastohan menee niin että hinnat on per kappale, eli Busan tapauksessa kertaa 2.

Nykyään on Yoshin 4-2-1, noissa 4-2-1:ssä on ääni muutenkin hieman erilainen johtuen mm. siitä että Busan vakio väliputkissa (kollektorilta vaimentimelle) on vaimennusmateriaalia myös. Tehoahan noilla bolt-on putkilla ei juuri saa, pelkästään ääntä ja ulkonäköä.

Saattavat haluta vakuutuksen päälle-> n.20-30 puntaa.
Näinpä. Itellä tuli lähetyskuluiksi yhteensä 38£ huggerista. Osa oli 75£, joten melkosen kallista toi lähettäminen, mutta hermo oli jo menny metsästämiseen, joten tuli tilattua.

Hyvän palvelun takia ei harmita niin paljoa; vastasivat meileihin heti ja lähettivät tuotteista kuvia mitä ei löytynyt edes valmistajan sivuilta, en tiiä ottivatko nuo kuvat ite mun kyselyn jälkeen.

http://www.performancemotorcycleparts.com/

Kauheat sivut.
biggrin.gif

Back