Xenonit pannaan!!!!
Ei niitä tarvita... ja sitten perustelut päälle
Talvella ajaessa xenon valot tuovat kivasti valoa ja näkee pitkälle ja silleen.. Mopolla ajo on pikkasen vähäisempää

ja autotkaan ei ainakaan "täällä" etelässä ajele kovinkaan paljoa yksin metsäteillä.. koska ei niitä ole

Ja kun olen lakia "noudattava" kuski niin ajanhan nopeusrajoituksen päällä vain vähän joten kaikenlaiset takana roikkuvat häikivät minua ja minunlaisia, hyvätapaisia kuskeja, minkä kerkiävät. Myös vastaantulevat xenonit häikäisevät enemmän kuin normi pitkät.
Kesällä meillähä on tuo aurinko joka paistaa pitkälle iltaan ja siten edes mopoissa ole suurta tarvetta. Vaikkei busasssani niin älyttömän hyvät valot olekkaan niin en ole edes harkinnut moisien hankintaa.
Jos kotteron omistaja ei huomaa minua minun ajovalojen loisteen takia, niin sitten saattaa napsahtaa... saattaahan olla kuitenkin että mm. nopeus, mp:n ja kuskin muu näkyvyys ovat ihan yhtä tärkeitä havaitsemiseen vaikuttavia tekiöitä..
lisäksi... tässä nyt kun aloin valoista marmattamaan.. niiin uusissa Audeissa on sallittu ne led-valot, päiväsaikaan.. ne eivät kuitenkaan ole ajovat ja mielestäni niitten käyttäjiä pitäisi sakottaa systemaattisesti. En ole yksiäkään ledivaloja ikinä pimeän aikaan nähnyt.
Eli jos joku haluaa xenoneita käyttää niin eikös niiden paikka olisi pitkissä valoissa ja silloin ne antaisivat valoa silloin kun siitä olisi jotain hyötyä tieturvallisuudessa.