Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei näy enää noissa reiteissä olevan.Göteborg - Newcastle on käsittääkseni lopetettu marraskuussa 2006, korjatkaa jos olen väärässä kuten tavallista.
Stavanger-Newcastle linja löytyy..KliketiklikskuuleNorjaan ja sieltä lautalla? vai manner Euroopan kautta?
Hintoja? aikoja?
Laitanpa tähän ketjuun, vaikka kysymys kuuluukin: miten Englantiin Ranskasta?
Tarkemmin sanottuna kulku olisi lautalla Ranskasta Englantiin, esim. Calais - Dover, mutta ei ole vielä tietoa minä päivänä tai mihin aikaan päätyy Calaisin satamaan.
Mahtuuko mies+mopo yleensä kyytiin ilman etukäteisvarausta? Onko tuon välin lippu paljon kalliimpi satamassa kuin etukäteen esim. directferriesiltä ostaessa? Lauttoja vissiin kulkee vähintään muutaman tunnin välein?
Jaa, kysynpä samalla kanaali-tunnelistakin, jos vaikka käyttäisi sitä paluumatkalla. Eli saako junaan hyvin lippuja portilta, vai kannattaako varata etukäteen? Onko iso hintaero netti vs. portilta ostaminen?
Laitanpa tähän ketjuun, vaikka kysymys kuuluukin: miten Englantiin Ranskasta?
Tarkemmin sanottuna kulku olisi lautalla Ranskasta Englantiin, esim. Calais - Dover, mutta ei ole vielä tietoa minä päivänä tai mihin aikaan päätyy Calaisin satamaan.
Mahtuuko mies+mopo yleensä kyytiin ilman etukäteisvarausta? Onko tuon välin lippu paljon kalliimpi satamassa kuin etukäteen esim. directferriesiltä ostaessa? Lauttoja vissiin kulkee vähintään muutaman tunnin välein?
Jaa, kysynpä samalla kanaali-tunnelistakin, jos vaikka käyttäisi sitä paluumatkalla. Eli saako junaan hyvin lippuja portilta, vai kannattaako varata etukäteen? Onko iso hintaero netti vs. portilta ostaminen?