Miten liittä kuvia viesteihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jake21
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jake21

New member
En ole rajattomasta kärsivällisyydestäni..
mad.gif
huolimatta onnistunut liittämään kuvaa vistiketjuun lisäämääni viestiin.
withstupid.gif

Kertoisiko joku viisaampi kuinka tapahtuu?

Suoraan liittäminen niin että kuvan lataa orgin palvelimelle ei vissiin onnistu mutta käyttämällä kuvan http://imageshack.us/ tai vastaavan kautta voi sen liittää painamalla "Image" nappia tekstiruudun yläpuolelta ja kopioimalla kuvan osoitteen sille kuuluvaan kenttään. Vaihtoehtoisesti voit kirjoittaa [ IMG][ /IMG] tägien väliin (ilman välilyöntejä) kuvan osoitteen.

Omalta koneelta ei siis pysty suoraan liittämään vaan tarvitsee jonkinlaisen verkkoalbumin johon kirjoitetaan polku?
Ymmärsinkö oikein?
sad_orig.gif

Joo ainakin noin,
ohjeissa lukee:

"Voinko lisätä kuvia viesteihin?
Kyllä voit. Kuvia voi lisätä viesteihin kahdella tavalla, mikäli kuva on valmiiksi netissä laitat kuvan täydellisen http-alkuisen osoitteen kirjoitusvaiheessa käyttämällä HTML koodi näppäimiä ja siellä olevaa Image näppäintä. Kone kysyy automaattisesti kuvan osoitetta ja viestin lähettämisen jälkeen kuva näkyy tekstin yhteydessä. Toinen vaihtoehto on liittää vain omalla koneella oleva kuva käyttämällä alhaalla olevaa liitetiedostot kohtaa. Tällöin liitetyn kuvan maksimikoko on 30,7kt.

Miksi viestiin liitetty kuva ei näy?
Katso edellisestä miten kuva liitetään viestiin. Mikäli kuva on liitetty käyttämällä jo netissä olevaa osoitetta, varmista osoitteen oikeellisuus. Mikäli olet liittänyt omalla koneella olevan kuvan varmista ettei kuva ole liian iso, maksimikoko on 30,7kt, mikäli kuvan liittäminen ei vieläkään onnistu, voit ladata kuvan albumi osiossa oleviin sekalaisiin kuviin ja linkittää kuva image käskyllä. "

...mutta en mä mitään liitetiedostot-kohtaa ole löytäny...
nixweiss.gif

tossa ensinmainitussa linkittämisessä olen jopa minä onnistunut.
thumbs-up.gif

En mäkään liitteisiin viittaavaa näppylää löytäny.
crazy.gif

Löysin kyllä jonkun ystävällisen sielun Alastaron ratapäivillä ottaman kuvan, mutta en sitäkään onnistunut liittämään.
Olen kyllä joskus tietokoneen nähny..
omg.gif

Back