• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

miten piki pois?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja veeka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

veeka

New member
Tulinpa reissusta kotiin ja alkoi pyörän pesu. Muuten tuli puhdasta mutta alakate ja undertray oli täynnä töhnäisiä kovettuneita täpliä jotka ei irronneet vahallakaan. Varmaankin jostain remontoidusta tienkohdasta peräisin olevaa pikeä. Mikäs neuvoksi?

Tärpätti tehoaa myös. Ei ainakaan ole liian kovaa myrkkyä katteille.

Luulisi, että kaikkien pesuaineiden kunkku Wurth Pineline tehopesu antaa pikitahroille myös kyytiä? Ei ole tullut kokeiltua hankaliin pikitahroihin tosin.

Bilteman kylmärasvanpoistoaine (4 litran pönikkä ja maksaa alle 10 euroa) on osoittautunut loistavaksi aineeksi.

Omassa kulkineessa ketjurasva sotkee vannetta, runkoa, takakatetta ja undertailia ja koitin vaikka mitä pesuainetta eli myös tuota Wurthin pesuainetta ne vaan levittivät rasvaa mutta tuolla kylmärasvanpoistoaineella lähti heti kun pyyhkäisi.

Käytetään siis sellaisenaan eikä vahingoita mitään pintoja.
Itse olen vielä tuon jälkeen pyyhkäissyt sienellä normaalilla pesuvedellä ja huuhdellut.

Saattas toimia tuohon pikeenkin.

Noh, kyllä mun pyörästä on piet ja ketjurasvat lähteneet ihan kiitettävästi tuolla Pinelinellä.

Back