Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllähän niissä lukee mikuni mutta ei mitään muuta ja sitten jollain mustesuihku kirjotuksella AHN 01 T393 mutta ei mitään oo meistetty niinku ennenvanhaan mopon dellortoissa koko ja malli...Ihan villinä veikkauksena, että kaasarin kyljessä lukee valmistaja ja kaasuttimen malli.
En oo vielä löytäny kaasariongelmaan ratkaisua mutta mutta...Mistähän löytyy kaasareiden tyyppimerkintä ku pitäs dynojet ostaa eikä nuo oo tuon mopon omat kaasarit luulen että ovat yzf 750:n vermeet ku ilman putsarikotelo ainakin on siitä ja mopo on fzr 1000 -87![]()
Sen verran on pakko korjata että YZF750, FZR1000 kaasutinpatteri menee ihan sellaisenaan toisiinsa (suutinkoot erilaiset, jako sama), kuten myös YZF1000R t-ace (jako sama, suuttimet erit, extrana TPS jota ilmankin pärjää).Fzr 1000 ja Yzf 750 samat kaasarit (mikuni bdst38) mutta eri jaolla. Yzf 750 sp:ssä Keihinin fcr38 suoravedot.
Thunderacessa Mikuni bdsr38.
Sen verran sain lurkittua internetin ihmeellisestä maailmasta että yzf 750 R:n kaasarit nuo on.tyhjäkäyntisuutin 45 pääsuutin 57,5 ja sen vieressä on joku suutin 128 joka on pääsuuttimen alla olevalla prikalla kiinni ja siinä on o-rengas.Sen verran on pakko korjata että YZF750, FZR1000 kaasutinpatteri menee ihan sellaisenaan toisiinsa (suutinkoot erilaiset, jako sama), kuten myös YZF1000R t-ace (jako sama, suuttimet erit, extrana TPS jota ilmankin pärjää).Fzr 1000 ja Yzf 750 samat kaasarit (mikuni bdst38) mutta eri jaolla. Yzf 750 sp:ssä Keihinin fcr38 suoravedot.
Thunderacessa Mikuni bdsr38.
YZF750SPssä on Keihin FCR39.
Tps = throttle position sensor = kaasuläpän asennon tunnistin.Sen verran sain lurkittua internetin ihmeellisestä maailmasta että yzf 750 R:n kaasarit nuo on.tyhjäkäyntisuutin 45 pääsuutin 57,5 ja sen vieressä on joku suutin 128 joka on pääsuuttimen alla olevalla prikalla kiinni ja siinä on o-rengas.Sen verran on pakko korjata että YZF750, FZR1000 kaasutinpatteri menee ihan sellaisenaan toisiinsa (suutinkoot erilaiset, jako sama), kuten myös YZF1000R t-ace (jako sama, suuttimet erit, extrana TPS jota ilmankin pärjää).Fzr 1000 ja Yzf 750 samat kaasarit (mikuni bdst38) mutta eri jaolla. Yzf 750 sp:ssä Keihinin fcr38 suoravedot.
Thunderacessa Mikuni bdsr38.
YZF750SPssä on Keihin FCR39.
Mikä on se tps ei varmaan tarkota turun palloseuraa![]()
Niin siis tuo 128 on se pääsuutin.Sen verran sain lurkittua internetin ihmeellisestä maailmasta että yzf 750 R:n kaasarit nuo on.tyhjäkäyntisuutin 45 pääsuutin 57,5 ja sen vieressä on joku suutin 128 joka on pääsuuttimen alla olevalla prikalla kiinni ja siinä on o-rengas.Sen verran on pakko korjata että YZF750, FZR1000 kaasutinpatteri menee ihan sellaisenaan toisiinsa (suutinkoot erilaiset, jako sama), kuten myös YZF1000R t-ace (jako sama, suuttimet erit, extrana TPS jota ilmankin pärjää).Fzr 1000 ja Yzf 750 samat kaasarit (mikuni bdst38) mutta eri jaolla. Yzf 750 sp:ssä Keihinin fcr38 suoravedot.
Thunderacessa Mikuni bdsr38.
YZF750SPssä on Keihin FCR39.
Mikä on se tps ei varmaan tarkota turun palloseuraa![]()
Tuli mieleen vaan että kui tuo 57,5 vois olla ilma suutin ku se ui bensassa niinku nuo muutki. Ja orggis kaasareissa pääsuutin on 113, niin eikös seki oo vähä isonlainen ku on 128...Niin siis tuo 128 on se pääsuutin.Sen verran sain lurkittua internetin ihmeellisestä maailmasta että yzf 750 R:n kaasarit nuo on.tyhjäkäyntisuutin 45 pääsuutin 57,5 ja sen vieressä on joku suutin 128 joka on pääsuuttimen alla olevalla prikalla kiinni ja siinä on o-rengas.Sen verran on pakko korjata että YZF750, FZR1000 kaasutinpatteri menee ihan sellaisenaan toisiinsa (suutinkoot erilaiset, jako sama), kuten myös YZF1000R t-ace (jako sama, suuttimet erit, extrana TPS jota ilmankin pärjää).Fzr 1000 ja Yzf 750 samat kaasarit (mikuni bdst38) mutta eri jaolla. Yzf 750 sp:ssä Keihinin fcr38 suoravedot.
Thunderacessa Mikuni bdsr38.
YZF750SPssä on Keihin FCR39.
Mikä on se tps ei varmaan tarkota turun palloseuraa![]()
45 on tyhjäkäyntisuutin ja 57 on (en jaksa nyt tarkistaa) todennäköisesti koon perusteella main-air jet, eli pää ilmasuutin.
Ja t-acen aivoboxi siis tarkkailee throttle position sensorin asentoa ja pystyy säätämään esim ennakkoa sen mukaan. kaasuttimia voi vanhemmassa pyörässä käyttää täysin ilman ongelmia. tps liitin jää silloin vain auki.
Sitten siihen sun alkuperäiseen juoneen, eli niihin suutinkokoihin FZRrää varten. Suosittelen ostamaan dynon setin, käyttämään siitä neulat sekä alkuasetukseksi keskimmäisen koon pääsuuttimet, neulaan prikka keskelle tai yhden ylöspäin keskimmäisestä (eli laihemmalle) jos on tasajako. Sitten menet ja tilaat t-acen tyhjäkäyntisuuttimet ja main-airjetit siihen niin pitäisi olla valmis. Osta acen tyhjäkäyntisuuttimet ja main-airjetit koska FZRrässä on perinteisesti ollut käynnistymisvaikeuksia liian pienten tyhjäkäyntisuuttimien takia. Lisäksi siinä on alakierrosten rikkausongelmia kuluneiden suutinputkien vuoksi, joten jos haluat tehdä tämän hyvin, tilaat myös uudet suutinputket uusien neulojen kavereiksi![]()
Jeees... tätä oon oottanu joltain ja nysse tuli eli suutinkauppaan mars. Kiitokset kaikille vastauksistaOk, piti tarkastaa, eli 45 on tyhjäkäyntisuutin, 57,5 on startti (ryyppysuutin) ja 128 on pääsuutin.
Tuolla on noita suutin ja muita 1000/750 eroavaisuuksia käsitelty pidemmin taulukkomuodossa.
750/1000 konversio
ja tässä on kuva niiden sijoittelusta joten tiedät mikä on mikä vaikkakin kaasuttimen malli on kuvassa eri. Suht saman näköinen on 38kin sisältäpäin.
![]()