Moderointi, liian nopeaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heksa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.

Heksa

New member
Ainakin tuntuu siltä, kun katsoo aihetta: "Minne katosi "poliisia karkuun"
Ei helvetti, reilut 2 tuntia ja aihe lukossa. Olisin mielelläni kommentoinut jyrin jo henkilökohtaisuuksiinkin menevää kommenttia TypeRR:lle.
sanoi:
Perustakaa vaikka yksityinen "Haluan_mennä_posliinia_karkuun_perspano"-foorumi. Salasanan saatte joltakin moderaattorilta.

Noita oransseja lätkiä näkyy ties kuinkamonen karvanaaman paidassa. Tiedä häntä mitä silläkin tarkoitetaan? Onkohan se jotain tyyliin "spraymaali tuoksuu hyvältä ja liimaa on kiva haistella"? Vai liittyykö se jotenkin nopeuksiin?
Täytyy moderaattoreiden ja erityisesti pääylläpitäjän sen verran kritiikkiä kestää, ettei aihetta laiteta lukkoon ennenkuin keskustelua syntyy.
Mutta nythän jp800 otti herneen nenään ja huolella ja tässä lopputulos.
Mainittu topicci jäi aika yksipuoliseksi ja moderoinnin linjan ulkopuolelle.

Kokeeko joku oikeasti menettäneensä siinä poistetussa toikissa jotakin?

Hyvä että joku siivoaa näitä "VITTU MÄ KEULIN VITTU PÄIVÄKODIN PIHALLA VITTU KUMI VITTU SAUHUTEN"-aiheita pois. Sitä iänikuista lässytystä ei kukaan jaksa lukea. Pisteet moderaattoreille taas kerran.
bowdown.gif

Toka ,ei ongelmia minullakaan.Mutta "monien" kyllä pitää hernekeitto keittää mielellään purkkitavarasta....................
biggrin.gif

Kyllä moderaatorinkin pitää pystyä katsomaan peiliin ja mitä satutkin näkemään syy ei ole meidän.................:
Tämä on aika veikeää, meillä on karkeasti sanottuna tuhatta käyttäjää kohti yksi joka aina valittaa moderoinnista ja aina syy tuntuu olevan modessa tai siitä mitä "mode peilissä näkee". 999 muuta eivät barrikaadeilla ole. Ainahan voi sanoa että nuo 999 muuta ovat lampaita, jotka nielevät kaiken, mutta eiköhän se syy saata olla siinä valittajassakin? vai onko se mahdoton ajatus että edes joskus se syy olisi muussa kuin järjestyksenpitäjässä?

Itse en ole moderaattori mutta nostan silti heille hattua kun jaksavat pitää foorumin "kasassa", koska tuskin kovin moni toivoo että tästä tulisi uusi Suomi24 jota tämä olisi ilman modeja alle parissa viikossa.

Mulla on henkkoht korkea kynnys poistella yhtään mitään, sinun viestejäsi olen kertaalleen poistanut ja tuon "poliisia pakoon"-topicinkin kohdalla meinasin deleteä painaa, siltikin luotin moderaattoreiden harkintakykyyn koska he enemmän tätä foorumia seuraavat ja pitävät tietynlaisen linjan - itse koitan olla enemmän taka-alalla ja pitää teknisesti huolen että tämä paketti pysyisi kasassa ja käyttö olisi mukavaa...

edit: typo

Kokeeko joku oikeasti menettäneensä siinä poistetussa toikissa jotakin?

Hyvä että joku siivoaa näitä "VITTU MÄ KEULIN VITTU PÄIVÄKODIN PIHALLA VITTU KUMI VITTU SAUHUTEN"-aiheita pois. Sitä iänikuista lässytystä ei kukaan jaksa lukea. Pisteet moderaattoreille taas kerran.
bowdown.gif
Allekirjoitan tämän täysin.

jep!
itse uutena voin sanoo,että täällä aiheista puolet on välien selvittelyy ja toinen puoli "asillista" keskusteluu..
meinaan ei kokoontumisajoissa ikinä mopedistit ole ku hyvää pataa keskenään!!!
062802jumpie_prv.gif

kärkevyys yllättää tosi paljon(puoleen jos toiseen)
mut ehkä kaikki on tähän aikaan turhautuneita kun pakkanen pitelee otteessaan,ja mopokausi "venyy" laskettua pitempään...
bawling.gif

koittakaa jaksaa hyväs henges,kyl se kesä sielt saapuu!!
062802moto_prv.gif

Huh huh.. Onpas taas iso asia.. Jäykkää tuntuu olevan tämän maan kansalaiset. Relax, kyllä se siitä  
033102beer_1_prv.gif

Edit: Jottei tulee väärää kuvaa, niin olen sitä mieltä, että mitä turhaa tuommoisia pikkujuttuja ressata. Jos joku kertoo ajaneensa kyttiä haneen niin so what. Luulis että olis isompia asioita murehdittavana.

Toka ,ei ongelmia minullakaan.Mutta "monien" kyllä pitää hernekeitto keittää mielellään purkkitavarasta....................
biggrin.gif

Kyllä moderaatorinkin pitää pystyä katsomaan peiliin ja mitä satutkin näkemään syy ei ole meidän.................:
Tämä on aika veikeää, meillä on karkeasti sanottuna tuhatta käyttäjää kohti yksi joka aina valittaa moderoinnista ja aina syy tuntuu olevan modessa tai siitä mitä "mode peilissä näkee". 999 muuta eivät barrikaadeilla ole. Ainahan voi sanoa että nuo 999 muuta ovat lampaita, jotka nielevät kaiken, mutta eiköhän se syy saata olla siinä valittajassakin? vai onko se mahdoton ajatus että edes joskus se syy olisi muussa kuin järjestyksenpitäjässä?

Itse en ole moderaattori mutta nostan silti heille hattua kun jaksavat pitää foorumin "kasassa", koska tuskin kovin moni toivoo että tästä tulisi uusi Suomi24 jota tämä olisi ilman modeja alle parissa viikossa.

Mulla on henkkoht korkea kynnys poistella yhtään mitään, sinun viestejäsi olen kertaalleen poistanut ja tuon "poliisia pakoon"-topicinkin kohdalla meinasit deleteä painaa, siltikin luotin moderaattoreiden harkintakykyyn koska he enemmän tätä foorumia seuraavat ja pitävät tietynlaisen linjan - itse koitan olla enemmän taka-alalla ja pitää teknisesti huolen että tämä paketti pysyisi kasassa ja käyttö olisi mukavaa...
Sorry vaan "Suuri Päällikkö.".........
talktohand.gif

Lueppas tekstisi uudelleen,ettei lukijoille jää väärää kuvaa,kuka MEINASI paina deleteä.........oletko kuitenkin hieman tuohduksissa
biggrin.gif

PS. Eiköhän se nappi ole sinun hallinnassa
smile_org.gif
sad_orig.gif
biggrin.gif
tounge.gif

Kuitenkinkaiketinkin hyvää ja (tod.näk)lämmintä kevättä ja mieltä sinnekin............
talktohand.gif

Kiitos.....................Jassu
biggrin.gif

Tää kuuluis kommenttisi jälkeen,mutta olin kai nopeampi....
Ai,että mistäkö päättelin,että olit kenties tuohduksissa.
No siitä. että persoonat Sinä ja minä näytti olevan välillä hakusessa
tounge.gif

Sorry vaan "Suuri Päällikkö.".........
talktohand.gif
Tämän sivuston osalta "Suuri Päällikkö" kantaa nimimerkkiä JP-800.

sanoi:
Lueppas tekstisi uudelleen,ettei lukijoille jää väärää kuvaa,kuka MEINASI paina deleteä.........
Minun virheeni, ihan perinteinen kirjoitusvirhe iski ja olin kirjoittanut "meinasit" kun piti kirjoittaa "meinasin" - tämä typo on nyt korjattu. Pahoittelut.

sanoi:
oletko kuitenkin hieman tuohduksissa
biggrin.gif
En ainakaan omasta mielestäni, ehkä enemmänkin huvittunut tuon topicin poiston aiheuttamasta itkusta
smile_org.gif
En tiedä mistä kuvittelit että olisin tuohtunut
biggrin.gif

sanoi:
PS. Eiköhän se nappi ole sinun hallinnassa
smile_org.gif
sad_orig.gif
biggrin.gif
tounge.gif
Moderaattoreiden tehtävä on "siivota" foorumia, joten kyllä se nappi on heidän hallinnassaan.

Kiitos.....................Jassu
biggrin.gif
Eipä kestä, tahaton kirjoitusvirhehän tuo oli ja hyvä että huomasit sen näin pikaisesti niin sain korjattua
smile_org.gif
Tosi mielenkiintoista tuo nopean toiminnan periaate moderointia (ja pääylläpitoa ajatellen). Voisitko julkaista minkä viestin poistit että tietäisimme, millaisen tyypin kanssa foorumin porukka on tekemisissä? Ja ilman sarvia ja hampaita...
smile_org.gif
Hei jos tarkoitat tuota mitä boxeri kiitteli niin siinä ei ollut mistään muusta kysymys kun olin tehnyt ylläolevassa viestissä yhden kirjaimen kirjoitusvirheen.

Teksti oli
Mulla on henkkoht korkea kynnys poistella yhtään mitään, sinun viestejäsi olen kertaalleen poistanut ja tuon "poliisia pakoon"-topicinkin kohdalla meinasit deleteä painaa, siltikin luotin moderaattoreiden harkintakykyyn koska he enemmän tätä foorumia seuraavat ja pitävät tietynlaisen linjan - itse koitan olla enemmän taka-alalla ja pitää teknisesti huolen että tämä paketti pysyisi kasassa ja käyttö olisi mukavaa...

ja korjattuna:

Mulla on henkkoht korkea kynnys poistella yhtään mitään, sinun viestejäsi olen kertaalleen poistanut ja tuon "poliisia pakoon"-topicinkin kohdalla meinasin deleteä painaa, siltikin luotin moderaattoreiden harkintakykyyn koska he enemmän tätä foorumia seuraavat ja pitävät tietynlaisen linjan - itse koitan olla enemmän taka-alalla ja pitää teknisesti huolen että tämä paketti pysyisi kasassa ja käyttö olisi mukavaa...

korjattu virhe tuolla lihavoituna, yksi kirjain.

Jos tarkoitit kysymykselläsi jotain muuta niin kerro ihmeessä. Puhut tuossa nimittäin jostain viestin poistosta ja ainakaan minä en ole yli kuukauteen yhtäkään viestiä poistanut
smile_org.gif

No, en varmaan kuulu niihin tavallisiin valittajiin, mut kyllä minuakin ihmetyttää joskus tuo moderointi.Joskus tuntuu ettei kunnon kädenvääntöä sallita...muistuu mieleen sivarikeskustelu.Siellä oli paljon asiallista asiaa, erilaisia mielipiteitä...mitä siitä jos se välillä vähän leimahtaa, se on hyvän keskustelun tunnusmerkki.Ei vaarallista, koska porukka lopussa löytää aina konsensuksen...kunhan on tarpeeks väitelly.
Olette hiukka liian allergisia kovemmille mielipiteille ja se on joskus sääli...sit kyllä pressa ite heittää kyllä tänne läppää jonka sensurois heti, jos se jonkun muun olis...muistelkaapa viime syntymäpäivää..
Magna selvästi sensuroi mielipiteet, jotka ei ole hänen mielensä mukaisia...Gixxerin omalaatuisesta huumoista ja Grizzlyn provoista puhumattakaan.
Nämä on omia huomioitani ja sanon ne siksi, ettei se modepuolikaan aina niin virheetön ole...miks sitten moralisoitte muita.
Poliisia karkuun ajoa on tehny joka jannu penskana mopolla...mitä ihmeellistä siinä on...kelle se pahoja vaikutteita olis antanu?.Me ollan kuitenkin aikuisia ihmisiä ja minä en ainakaan ala poliisia karkuun ajeleen, vaiks joku sellaisesta aiheesta täällä kirjoittaakin...
Miettikääs ...

Mä allekirjoitan KawaZL:n mielipiteen myös. Sikäli kun sillä mitään merkitystä on.
lookaround_orig.gif

kyllä minuakin ihmetyttää joskus tuo moderointi.Joskus tuntuu ettei kunnon kädenvääntöä sallita...muistuu mieleen sivarikeskustelu.Siellä oli paljon asiallista asiaa, erilaisia mielipiteitä...mitä siitä jos se välillä vähän leimahtaa, se on hyvän keskustelun tunnusmerkki.Ei vaarallista, koska porukka lopussa löytää aina konsensuksen...kunhan on tarpeeks väitelly.
Sivarikeskustelu on itseasiassa hieman huono esimerkki, muistetaan nyt kuitenkin että tämä on moottoripyöräaiheinen foorumi ja noi paskanjauhannan "höpöhöpö"-aiheet nyt muutenkin ovat hieman omassa kastissaan. Esimerkkinä ehkä paremminkin kävisi juuri tämänkin ketjun aiheuttanut "pakenetko poliisia"-ketju.

Sivareista ja esim neekereistä saa hyvinkin pienellä provolla varsin värikkäitä keskusteluita aikaan, siltikin vaikka ne kuinka on joidenkin ihmisten sydäntä lähellä niin haluammeko tänne oikeasti jotain ihmisryhmiä syrjiviä tai jopa rasistisia keskusteluita? Mielelläni näkisin Orgin tulevaisuuden moottoripyöräsaittina jossa voi keskustella laidasta laitaan motoristin mielessä olevista asioista mutta maalaisjärjen kanssa.

Rinnastaisin noihin rasistisiin keskusteluihin myös nämä "rikollisuusjutut", eli kyselläänkö karkuunajoista tai vaikkapa "vedätkö poliisia lättyyn jos jäät kiinni"-tyyppisiä ratkaisuista niin jotenkin (minun mielestäni) ne eivät kuulu Orgiin, ovat ehkä enemmän Bomber-foorumin kauraa. Nyt joku sitten ottaa varmaan esimerkiksi noi "ajatko ylinopeutta"-jutut, no se raja on ollut pakko vetää johonkin...

sanoi:
Olette hiukka liian allergisia kovemmille mielipiteille ja se on joskus sääli...
Moden työ ei ole niitä helpoimpia ja toki ylilyöntejäkin sattuu, siltikin ainakin mun mielestä Orgissa meno on aika mukavaa ja näkehän sen noissa kokoontumisissakin - huippuporukkaa tantereet täynnä
smile_org.gif

sanoi:
sit kyllä pressa ite heittää kyllä tänne läppää jonka sensurois heti, jos se jonkun muun olis...muistelkaapa viime syntymäpäivää..
"sitä tikulla silmään..." jne, tämähän taidettiin sillon käydä läpi ja pressakin pyyteli mun muistikuvan mukaan nöyrästi anteeksi toimiaan - ja ainakin oman huomioni mukaan tuolloin tapahtunut "ala-arvoinen kännikirjoittelu" ei ole uusiutunut, vai onko ?

sanoi:
Magna selvästi sensuroi mielipiteet, jotka ei ole hänen mielensä mukaisia...Gixxerin omalaatuisesta huumoista ja Grizzlyn provoista puhumattakaan.
Nämä ovat toki jokaisen henkilökohtaisia mielipiteitä, modet ovat yksilöitä ja persoonia. Vaikka en itsekään pidä kaikkien tyylistä kirjoitella niin hommansa he ovat hoitaneet aika mukavasti.

sanoi:
Nämä on omia huomioitani ja sanon ne siksi, ettei se modepuolikaan aina niin virheetön ole...miks sitten moralisoitte muita.
Modet tekevät työtään siivoamalla foorumia.

sanoi:
Poliisia karkuun ajoa on tehny joka jannu penskana mopolla...mitä ihmeellistä siinä on...kelle se pahoja vaikutteita olis antanu?
En halua pilata tätä kuvaa nytten, mutta en kyllä kuulu ryhmään joka olisi poliisia paennut - eli ei ihan "joka jannu" tuota ole tehnyt.

Huom: Nämä mielipiteet siis ihan omiani eikä edusta Orgin ylläpidon virallista kantaa välttämättä (ihan vaan varmuuden vuoksi sanottu)

Sivareista ja esim neekereistä saa hyvinkin pienellä provolla varsin värikkäitä keskusteluita aikaan, siltikin vaikka ne kuinka on joidenkin ihmisten sydäntä lähellä niin haluammeko tänne oikeasti jotain ihmisryhmiä syrjiviä tai jopa rasistisia keskusteluita? Mielelläni näkisin Orgin tulevaisuuden moottoripyöräsaittina jossa voi keskustella laidasta laitaan motoristin mielessä olevista asioista mutta maalaisjärjen kanssa.
Huomauttaisin kuitenkin, että käytännössä aina rasistinen meteriaali saa jäädä foorumille.

Huomauttaisin kuitenkin, että käytännössä aina rasistinen meteriaali saa jäädä foorumille.
Kaipaisin tähän hieman perusteluja ja vaikkapa esimerkkiä jos sinulla olisi antaa ?

Kaipaisin tähän hieman perusteluja ja vaikkapa esimerkkiä jos sinulla olisi antaa ?
Pakko vetää takaisin, koska paskanjauhanta ei näytä enää sisältävän yhtä poikkeusta lukuunottamatta yli kuukautta vanhempia viestejä...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back