• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Moikkailevatko maija-polliisit teitäkin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katsuri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Katsuri

New member
Vieläkin olen ihan hämilläni, kun polliisi-sedät moikkailee minua. Tiet tyhjinä, kukaan muu ei ole tulossa mistään, ja poliisi moikkailee. Onko se niiden tapa osoittaa, että jee, hyvä meininki kun et aja 40km/h alueella satasta tai jättänyt muuten vaan aivoja kotiin? Vai mistä tässä on kyse?

Avo ehdotteli tuossa taannoin, että poliisit ajavat itsekin pyörällä ja vaistomaisesti moikkaavat vastaantulevia.

Itse ainakin huidon välillä kotilon ratissa vastaan tuleville pyöräilijöille.

Voi olla että avokkisi jutuissa on perää tällä kertaa

mitäs jos ne erehty henkilöstä
confused_orig.gif
biggrin.gif

Yhdellä henkilöllä olen nähnyt samanlaisen takin kuin minulla. (tämä on vähän persoonallisempi kuin "tavikset") Tämä setä (?) ajelee ihailtavan tyynesti ruuhkissa ihanalla pyörällä.
inlove.gif
Sitä minäkin olen epäillyt, että joskopa tuo on joku polliisi ammatiltaan.

Vieläkin olen ihan hämilläni, kun polliisi-sedät moikkailee minua.
Niih....
Et maininnut, että oliko moikkaaja vänkäri vai maijan kuski?? Moikkasko se vasemmalla vai oikealla kädellä
confused_orig.gif
ja mikä oli käden asento???

Mikäli oli kuski ja moikkasi oikealla kädellä, kämmen eteenpäin, olisi pitänyt pysäyttää... ethän vaan ole vetomies joka 5veisaa pollen pysäytyskäskyä?

033102beer_1_prv.gif

Elä herneitä vetele... heh...
biggrin.gif

Oli se kaveri vieressä joka moikkasi. Kai ne sitäpaitsi perään olisi lähtenyt jos pysäyttää olisivat halunneet enkä olisi totellut.

Isä neuvoi aikanaan vaihtamaan paikkakuntaa kun maksulliset naiset tai poliisit alkaa tervehtimään
eek.gif

No se on kyllä totta, että työn puolesta joutuu soittelemaan poliiseja paikalle lähes päivittäin. Valitettavasti.. Mutta eiväthän nuo tiedä, miltä minä näytän ajovaatteissa mp:n selässä? Muuten ei ole poliiseille ollut asiaa.

Yksi vaihtoehto tietenkin on, että maagiset silmäni loistivat Schuberthin aurinkovisiirin takaa niin voimakkaasti, että tunnistivat, tai että laittoi polliisi kättä eteen ettei häikäistyisi.

Niinpä.On se vaikea olla moikkaamatta pyörää kun autossa istuu..
Ehkä sillä setällä oli samanlainen kramppi kuin itselläkin on autossa.Se vetaisee vasemman käden pystyyn.
Ja sitten tuntee ittensä typeräks ;)

Minusta tuntuu, että poliisit tervehtivät melko usein väläyttämällä pitkiä.. Onneksi ei pysäytysvaloa.

Kyllähän nuo moikkaavat, ainakin silloin, kun ensin lähetän sen lentosuukon ja vilkutan jatkoksi. Huomion saa varmasti kiinittymään ja kyllä se käsi nousee tervehdykseen ihan vaistomaisesti. Heiltäkin.
wink.gif
inlove.gif

Back