• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Monster 1100 Evotech kilpiteline

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TeeMies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

TeeMies

Super
Moro,

Tuossa muutama päivä sitten meni oikean puolinen takavilkku taittumaan katki, jonka oli edellinen omistaja jo sen kertaalleen liimannut siististi kiinni. Pelkkä vilkun vaihto ei tässä auta, vaan mokoma katkeaa rungosta, vieden muovitakalokarista palan mukanaan. Todellinen suunnittelukukkanen!
033102ass_1_prv.gif

No päätin lohkaista kaksi harmia samalla kertaa kuntoon ja tilasin eBaystä "Evotechin Tail Tidyn", rekkarikilven telineen, jossa asialliset, metalliset vilkunpitimet ja kuvissa kaiken kaikkiaan muutenkin tyylikkään näköinen aparaatti. Hintakaan ei ollut näin uutuudeltaan Ducati- hintaluokkaan varvasta kastaneelle täysin pöyristyttävä, n. 90 puntaa kotiovelle kannettuna.

Ensimmäinen positiivinen yllätys oli toimitusaika, kun tuote tuli UK:sta neljässä arkipäivässä postiin, erinomaisesti pakattuna.

Toinen yllätys oli veretseisauttavan laadukas laitos! Kokonaisuudessaan paksua metallia, todella hienosti viimeistelty musta pinnoitus, nippusiteet johtojen niputusta myöten ajateltu kokonaisuus.
Lopuksi myös itse asennus hoitui tällaiselle kaksi vasenta kättä omaavalle kaverille reilussa tunnissa alusta loppuun asti.

Tässä pari kuvaa asennuksesta:
evotech1.jpg

evotech2.jpg

Kun Euroopan keskustelupalstat näyttävät olevan väärällään näistä murheellisen huonosti istuvista ja asentuvista rekisterikilven telineistä ja takavaloista, niin ajattelin laittaa foorumilaisille yhden erinomaisen hyvän tuotteen tietoon, jos on tällaiselle tarvista oman Monsterinsa kanssa!
(Veikkaan, että noita takavilkkuja menee muillakin, on meinaan niin riskaabelissa paikassa - jos nostaa vaikka jalan huolimattomasti pyörän päältä noustessaan...)

Tässä jonkin kaverin vaiheittainen asennus-threadi, joka tuli luettua ennen asennusta (auttoi kovasti) Kliketikliks!

Täältä tilasin tuon vehkeen: Evotech eBay:ssä

HUOM: en saa provikkaa näistä,
biggrin.gif
kunhan vain ajattelin laittaa positiivisen vinkin tuotteesta, joka on alusta loppuun toimiva - kerrankin!
062802jumpie_prv.gif

samasta kioskista tilasin ala grillin suojan street f:aan. Hyvin osui kohdalleen ja laadukaanoloinen muutenkin.

Mulla on Hyperissä kans Evotechin kilpiteline ja samaa voin sanoa siitä myös. Laadukasta on.

Täältäkin vielä ääni Evotechin kilpitelineelle. Daytona 675:en sellaisen aikoinaan asensin ja oli kyllä hienoa jälkeä valmistaja tehnyt.

Mulla onkin dp:n teline
biggrin.gif
. Hyvännäköinen on, asennuskin olisi ollut helppo mikäli ohjeet olisi ollut selkeät, hehe.

Kukaan ratkonut 1100 mörköön tavarankuljetusta? Ducatilla olis oma tankkilaukku, saksasta ~150€. Takapenkin päälle tulevaa ducatin omaa olen miettinyt, tuo tosin turhan tyyris omiin tarpeisiin. Onko muita tällaisia ratkaisuja, siis järkeviä. Ei nyt innosta normaalin rullan sitominen takapenkille, jotain muuta?

Mulla onkin dp:n teline  
biggrin.gif
. Hyvännäköinen on, asennuskin olisi ollut helppo mikäli ohjeet olisi ollut selkeät, hehe.

Kukaan ratkonut 1100 mörköön tavarankuljetusta? Ducatilla olis oma tankkilaukku, saksasta ~150€. Takapenkin päälle tulevaa ducatin omaa olen miettinyt, tuo tosin turhan tyyris omiin tarpeisiin. Onko muita tällaisia ratkaisuja, siis järkeviä. Ei nyt innosta normaalin rullan sitominen takapenkille, jotain muuta?
Mulla toimii Kappa Racerbag-rulla taakse ja reppu selkään -yhdistelmä. Tuo Kappan rulla on nopee viritella ja näyttää ihan siistiltä.

Mulla oli  omassa 696:ssa takana tuo vieläkin käytössä oleva Bags Connectionin RearBag tai "hattulaukku" kuten sitä tuli kutsuttua.

Toimii toki nykyään Hyperin perässä on vain mukavampi kun on muutenkin enempi tilaa - Norjan reissulla emäntä ajelikin omalla enempi kun en itse mahtunut laukun ja tankin väliin, tai siltä se tuntui.

EDIT: Bags Connectionilla on myös tankkilaukkuja, jotka tulee omalla kiinnikkeellä tankinkorkkiin - eli eivät naarmuta ja ovat irti/kiinni parissa sekunnissa. Tuollainen on emännän Monsterissa erittäin kätevä - viime kesänä ei löytynyt vielä 696 mallille kiinnikettä mutta nyt varmana jo löytyis? Suosittelen!

Iphonestahein09057.jpg

Back