• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Monster S4R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Olen tyytyväinen uuden S4R monsterin omistaja.
Reippaan kuukauden päivät on mopo ollut ajossa, prkleenkova rauta! keulii, (etu ja takaperin)
sport05.gif
burnaa, kaataa muijia jne jne..
Termingnonit, "lastu" ja putsari kiinni jo ennenkuin koko R mallia olin nähnyt..
Ranne oli paketissa vielä 2 viikkoa sitten, mobilatin avulla
N. 1700 km ajettu S4R osaalistui viikonloppuna  Porin lentokentällä polkaseen varttimailin, 10.902s yli 1.3s reaktiolla pienessä dagen efterissä!!
Tyytyväinen olen ko. suoritukseen, pistivät vielä su finaaleihin mut
eipä jaksanut sitten mennä..

Ainoina nakuina Buell xp12 kanssa kilokiksujen ja muitten kyykkyjen seassa oli mukava olla..
Sijoitus nro.3 lauantailta,  Kyllä se ducati osaa puhua!
062802jumpie_prv.gif

hyoubusa?? tai mikä hyundaikin tuli kyykytettyä!!
033102bebe_1_prv.gif

Tietääkseni aika harvinainen mopo vielä näillä leveys asteilla, mut pistäkää muutkin kommenttia!!

P.s. Tuunaus kuvia laitan kun kerkiin..

L

Joo hei totta tosiaankin, paappa jotain fotoja tosta sun mörköttimestä... (vähän meinaan kuumottais toi D-mieheks vaihto
033102bebe_1_prv.gif
)
nixweiss.gif

Onneks olkoon! Itsekin kävin samanlaista vempainta keväällä koeajamassa ja kyyti oli hyvää ja sitä oli riittävästi
tounge.gif

Loistavan valinnan olet tehnyt.

Itselläni on ollut moinen kapistus jo viime heinäkuusta lähtien, maahantuojan mukaan ensimmäinen mikä tuli maahan...

Itse olen tosin pitänyt laitteen ihan vakiona ja siltikin se on varsin mielyttävä laitos. Ahvenisto taipuu alle 1:30 aikaan, joten kyllä sillä radallakin ehtii. Ainoa mikä houkuttaa on ohjausiskari sekä SilMotorin titaaniset kokorännit (tahtoo eroon siitä katalysaattori mokkulasta).

Back