G
Guest
Guest
Olen tyytyväinen uuden S4R monsterin omistaja.
Reippaan kuukauden päivät on mopo ollut ajossa, prkleenkova rauta! keulii, (etu ja takaperin)
burnaa, kaataa muijia jne jne..
Termingnonit, "lastu" ja putsari kiinni jo ennenkuin koko R mallia olin nähnyt..
Ranne oli paketissa vielä 2 viikkoa sitten, mobilatin avulla
N. 1700 km ajettu S4R osaalistui viikonloppuna Porin lentokentällä polkaseen varttimailin, 10.902s yli 1.3s reaktiolla pienessä dagen efterissä!!
Tyytyväinen olen ko. suoritukseen, pistivät vielä su finaaleihin mut
eipä jaksanut sitten mennä..
Ainoina nakuina Buell xp12 kanssa kilokiksujen ja muitten kyykkyjen seassa oli mukava olla..
Sijoitus nro.3 lauantailta, Kyllä se ducati osaa puhua!
hyoubusa?? tai mikä hyundaikin tuli kyykytettyä!!
Tietääkseni aika harvinainen mopo vielä näillä leveys asteilla, mut pistäkää muutkin kommenttia!!
P.s. Tuunaus kuvia laitan kun kerkiin..
L
Reippaan kuukauden päivät on mopo ollut ajossa, prkleenkova rauta! keulii, (etu ja takaperin)
Termingnonit, "lastu" ja putsari kiinni jo ennenkuin koko R mallia olin nähnyt..
Ranne oli paketissa vielä 2 viikkoa sitten, mobilatin avulla
N. 1700 km ajettu S4R osaalistui viikonloppuna Porin lentokentällä polkaseen varttimailin, 10.902s yli 1.3s reaktiolla pienessä dagen efterissä!!
Tyytyväinen olen ko. suoritukseen, pistivät vielä su finaaleihin mut
eipä jaksanut sitten mennä..
Ainoina nakuina Buell xp12 kanssa kilokiksujen ja muitten kyykkyjen seassa oli mukava olla..
Sijoitus nro.3 lauantailta, Kyllä se ducati osaa puhua!
hyoubusa?? tai mikä hyundaikin tuli kyykytettyä!!
Tietääkseni aika harvinainen mopo vielä näillä leveys asteilla, mut pistäkää muutkin kommenttia!!
P.s. Tuunaus kuvia laitan kun kerkiin..
L