Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Monstro-mallistoa on kyllä aika tiuhaan uudistettu viime vuosina. Kerkisköhän S4R olla 2 vuotta markkinoilla kun sitä päivitettiin S4R Testastretaksi? Eikä tainnu S4 myöskään olla montaa vuotta tuotannossa. Ja tänä vuonna tuli S2R ja ensi vuonna S2R 1000.Tuollaista voisi jaksaa mennä jopa koeajamaan toisin kuin noita joka vuosi päivittyviä japsikippoja.
"* = The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid."177kg nesteiden (ei bensa) ja akun kanssa!
Kyllähän Ducatin uudistuslinja on mielestäni kuitenkin ihan järkevää tehtaan kokoon nähden, sekoitetaan jo olemassa olevia komponentteja hieman uudestaan. Ei lähdetä tekemään täysin uutta mallia täysin uudella moottorilla, alustalla ja osilla vähän väliä, kuten japseilla on varaa volyymin vuoksi.Ducati tuntuu nyt kilpailevan japsien kanssa vähän liikaa niiden omilla aseilla. Pienemmälle valmistajalle voi tulla siinä kisassa kyllä takkiin.
Voi halvattu... Noin se lukihäriö iskee.. Joskus aikaisemmin Ducati ilmoitti painot "The weight includes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid""* = The weight excludes battery, lubricants and, where applicable, cooling liquid."177kg nesteiden (ei bensa) ja akun kanssa!
Elikkäs ilmoitettu paino ei sisällä akkua, voiteluaineita ja mahdollista jäähdytinnestettä. Ducatihan siirtyi tähän japsien tyyliseen painoilmoitukseen 2005-mallien myötä. Tämän vuoksi Ducatien ilmoitetut painot putosivat 2005-malleissa. Esim. S4R:n ilmoitettu paino 2004 oli 193 kg ja vuonna 2005 181 kg.
jaa tämmöne?sehän voi olla että jatkossa tulee myös uudistettu S2R, jossa tuo tyylikäs ilmajäähytvini on pultattu muuten S4R:ää muistuttavaan mopoon ylätuplaputkineen.
Homer Simpsonia matkien: D'oh!jaa tämmöne?sehän voi olla että jatkossa tulee myös uudistettu S2R, jossa tuo tyylikäs ilmajäähytvini on pultattu muuten S4R:ää muistuttavaan mopoon ylätuplaputkineen.
http://www.ducati.com/bikes....1000-06
Olen osin samaamieltä kanssasi, nakupyörissä pitää olla ilma / öljyjäähdytteinen kone. Mutta kuten tiedät, tehoja ei noista revitä samaan malliin kun nestejäähdytteisistä. Ja niin kuin tuossa .ORG:n kaikkien aikojen(?) pisimmässä threadissa todettiin usemman asiantuntijan suusta (Fakta©), mitä enemmän tehoa sen parempi pyörä..En kyllä yhtään tykkää siitä mihin suuntaan tuo monsteri on muuttumassa. Alunperin mun mielestä monstron hienous on just siinä minimalismissa ja riisutussa keveydessä. Nyt tossa alkaa olla jos jonkinlaista pötköä ja letkua ja hillittömät syylärit. Miten toi voi muka olla hyvän näköinen? Eikä asiaa yhtään auta toi inkontinenssisuoja pakoputkistossa, ilmeisesti saaste- ja mökädirektiivien pakottamana sinne ilmestynyt.
Kyllä klassinen monstro on se ainut oikea. Olisivat tehneet kokonaan uuden tyyppisen nakupyörän mielummin. Nyt toi näyttää just siltä mikä se onkin. Alkuperäiseen konstruktioon on lisätty hilavitkutin toisensa jälkeen. Lopputulos on järkyttävän näköinen. Kattokaa nyt tota vasenta profiilia. Öljynlauhdutin, vesipumpulta syyläriin menevä putki ja esivaimennin tai mikä lie näyttävät todella pahasti jälkeenpäin lisätyiltä.
Aivan rehellisesti voin sanoa, että onneksi ostin monstron (oikean sellaisen) ennen kuin niiden valmistus lopetettiin!
No ihan kiva. Kun vuosi sitten tuli S2R markkinoille tuumasin, että hyvän näköinen, mutta nyt kun silmä on siihen tottunut, olen kuitenkin tullut siihen tulokseen että vanhat putket oli paremman näköiset. Symmetrisesti molemmin puolin ilman sitä möhkälettä. Enkä oikeastaan tykkää yläputkista Monstrossa. Kuitenkin ne on liian "nykyaikaiset" siihen. Tiettyä vanhanaikaisuutta pitää olla. Yksipuoleinen takahaarukka on mun mielestä kans ihan turha. Ja jarrulevyjen pienentäminen oli kans muutos huonompaan (tosin tonnisessa taitaa olla edelleen 320-milliset, samanlaiset kuin vanhassakin).Edit: Unohtu kysyä, mites tuo S2R 1000? Siinä ei kuitenkaa ole letkuja yhtään enempää, kun vanhassa mörkössä.
Kyllä siinä on nelimäntäiset Brembot edessä, vaikka tuo ensimmäinen kuva (punainen sivukuva) onkin S2R:stä (800 cc), jossa on kaksimäntäiset kelluvat Brembot. Nuo muut kuvat ovatkin sitten oikein eli 1000:sta.Onkos tuossa muuten rempot vai jotku muut hillitsimet? Säädettävää perus-showaa ja sachsia näyttäis olevan jousituskamat, ja nii päi pois.
Mikä on sars?
Just joo... pyöreä lamppu kuuluu "oikeaan" moottoripyörään. Muunlaiset hökötykset koristakoon niitä moposkoottereita, ei Ducateja.Monstereiden iänikuisen pyöreän sammakonsilmä etuvalon vois ampua Boforssilla, esmes kuuhun.