• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Monsteriin "satulalaukkua"?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sube
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Sube

New member
Haudi! En ole löytänyt vastausta kysymykseeni, joten päätin aloittaa uuden topicin. Eli onko olemassa monsteriin ns. Satulalaukkua? siis sellaista tankkilaukun tyylistä, joka tulee kuskin taakse satulan päälle? Tankkilaukku ois muuten hyvä, paitti kun olen muutenkin pieni immeinen ja hankala yltää stongaan kiinni ilman raisereita, niin en haluaisi tankkilaukkua enää hankaloittamaan tilannetta. Ja tarkoituksena ois kyllä reissuakin tehä kesän aikana eikä meikäläisen budjettiin käy, että pelkkä visakortti taskuun ja menoksi.. Kiitoksia etukäteen vastauksistanne
062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
ja ei muuta kuin
062802moto_prv.gif

Ma olen hieman vaahtosammutinta isompi, joten en voi minakaan kayttaa tankkilaukkua Monsterissani. Viikonloppumatkat menee selkareppu pelkaajan paikalla mustekaloilla ja verkolla sidottuna, isommat reissut Oxford Sports sivulaukuilla. Paivareissulle ostin tuollaisen Kriegan laukun, mutta se on ikava kantaa mukana, kun sita ei saa olalle, joten reppu vaan takapenkille.

062802jumpie_prv.gif
thumbs-up.gif
Jepulis, täytyypäs miettiä näitä erinäisiä vaihtoehtoja. Tänk juu
062802jumpie_prv.gif

itse olen käyttänyt tankkilaukkua takasatulan päällä. helpompi ajella kun ei ole edessä mitään ja helpompi tankata, kun ei tarvitse purkaa laukkua pois tankkaukseen.

Back